ارائه ۱۴۰ اثر حوزه ایثار و شهادت در نمایشگاه کتاب مازندران
کد خبر: 4135850
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

ارائه ۱۴۰ اثر حوزه ایثار و شهادت در نمایشگاه کتاب مازندران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از عرضه 140 اثر حوزه ایثار و شهادت در نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران خبر داد.

سعید کهن سال

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد خبری و اطلاع رسانی نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران، سعید کهن‌سال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، سی و یکم فروردین‌ماه در آیین اختتامیه نمایشگاه کتاب گفت: یکی از مأموریت‌های این سازمان ترویج فرهنگ، ایثار و شهادت است و در حوزه فرهنگ خودمان را سرباز مدیران ارشاد می‌دانیم و اعتقاد داریم که برای ترویج نباید به صورت جزیره‌ای عمل کرد.

وی افزود: کمیته‌ای تحت عنوان ایده‌یابی، قرارگاه رسانه‌ای و قرارگاه فرهنگی در این اداره  ایجاد شده تا بتوانیم با یک صدا و الگو، زمینه‌ای اثرگذاری را در جامعه هدف فراهم کنیم.

کهن‌سال تصریح کرد: در حوزه نشر شاهد توانستیم در این نمایشگاه شرکت کنیم و 140 کتاب حوزه ایثار و شهادت در معرض دید عموم قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه اعتقاد داریم کتاب‌های انتشار یافته مربوط به ایثار و شهادت اگر  در اختیار جوانان و نوجوانان قرار بگیرد میزان آسیب‌های اجتماعی بین این قشر قطع به یقین کاهش می‌یابد. خاطرنشان کرد: آمادگی داریم که با ناشران فعال در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همکاری داشته باشیم و از ناشران این عرصه هم حمایت‌های مناسبی انجام می‌دهیم.

وی خواستار تداوم برگزاری برنامه‌های فرهنگی به ویژه برگزاری نمایشگاه کتاب در سطح استان شد و اظهار کرد: انتظار داریم این رویه در دیگر شهرهای استان ادامه پیدا کند.

در ادامه فاضلی کبریا، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، اظهار کرد: آنچه که مورد نیاز نسل ما بوده در این نمایشگاه وجود داشت.

وی با اشاره به استقبال بسیار مناسب دانش آموزان از برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان کرد: انتظار است که رخدادهای فرهنگی از این دست در استان مازندران تدوام یابد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با اشاره به تغییر ذائقه فرهنگی مردم گفت: باید تلاش کنیم آثار فاخری که تولید می‌شود در نمایشگاه‌هایی از این دست در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha