معجزه شکست آمریکا در صحرای طبس برای جوانان بیان شود
کد خبر: 4135533
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

معجزه شکست آمریکا در صحرای طبس برای جوانان بیان شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی گفت: معجزاتی از قبیل شکست آمریکا در صحرای طبس باید برای نوجوانان وجوانان به شیوه‌های مختلف بیان شود و این امر اثرات خاص خود را در زندگی آنان خواهد داشت‌.

ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل بنیاد شهید خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی، امروز ۳۰ فروردین‌ماه در کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت شکست آمریکا در صحرای طبس که در بنیاد شهید خراسان‌جنوبی برگزار شد، با اشاره به تکالیف انسان در قرآن، اظهار کرد: در بسیاری از سوره‌های قرآن کریم، تکلیف انسان به عنوان موجودی که مورد توجه خداوند است مشخص شده است. 

وی با بیان اینکه کار بنیاد شهید نیز تعامل با این انسان‌هاست؛ انسان‌هایی که برگزیده الهی بوده و در هر صحنه‌ای برای مردم خود فداکاری کرده‌اند، افزود: بنیاد شهید با انسان‌هایی سر و کار دارد که تا پیش از این امتحان خود را پس داده‌اند و کار کردن با جانبازان، آزادگان و خانواده‌های شهدا اجر بزرگی دارد. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی با اشاره به جادثه شکست دشمن در صحرای طبس، ادامه داد: برگزاری جلسات پیش از اجرای سالروز گرامیداشت در سطح دستگاه‌ها مدنظر بوده و اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌ها نیز باید در جای خود صرف شود. 

نوفرستی با اشاره به عنایات خفیه الهی به ملت ایران از حمله شکست دشمن در صحرای طبس، تصریح کرد: برگزاری مسابقات و معرفی کتاب برای معرفی حادثه طبس برای نسل جوان از ضروریات است. 

وی یادآور شد: معجزاتی از این قبیل باید برای نوجوانان وجوانان به شیوه‌های مختلف بیان شود و این امر اثرات خاص خود را در زندگی آنان خواهد داشت‌.

انتهای پیام
captcha