راهیابی 129 نفر به نیمه‌نهایی «شوق تلاوت»
کد خبر: 4131159
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
مقدم‌کیا خبر داد:

راهیابی 129 نفر به نیمه‌نهایی «شوق تلاوت»

دبیر اجرایی مسابقات شوق تلاوت از قضاوت آثار رسیده به دبیرخانه مرحله مقدماتی ششمین دوره این رقابت‌ها خبر داد و گفت: 129 نفر به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.

حسین مقدم‌کیا، دبیر اجرایی مسابقات شوق تلاوتحسین مقدم‌کیا، دبیر اجرایی مسابقات شوق تلاوت در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اینکه مرحله مقدماتی ششمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت در روزهای پایانی سال 1401 انجام شد، گفت: در این دوره از رقابت‌ها ۴۱۶ دختر و پسر (شامل ۳۱۲ پسر و ۱۰۴ دختر) از ۲۰ مؤسسه قرآنی از ۲۶ استان آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

وی افزود: در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در سبک مصطفی اسماعیل ۱۱۹ نفر، در سبک عبدالباسط ۱۱۵ نفر، در سبک منشاوی ۱۵۹ و در سبک شحات انور ۲۳ نفر شرکت کردند.

دبیر طرح ملی تلاوت با اشاره به انجام داوری آثار تصریح کرد: از این تعداد 129 نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. این مرحله نیز اواخر فروردین‌ماه به صورت غیرحضوری و با دعوت داوران در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای طرح ملی تلاوت قرآن به نشانی melitelavat.ir مراجعه کنند.

همچنین ششمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت به همت ستاد اجرایی طرح تلاوت شباب‌الرضا و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت مرکز قرآن آستان قدس رضوی برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha