مشارکت آموزش و پرورش البرز در اجرای طرح ملی تلاوت
کد خبر: 4104419
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

مشارکت آموزش و پرورش البرز در اجرای طرح ملی تلاوت

مجری طرح ملی تلاوت قرآن استان البرز از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزش و پرورش در راستای اجرای این طرح خبر داد و گفت: در قالب این تفاهم‌نامه از ظرفیت آموزش و پرورش در راستای ارتقای شاخص‌های قرآنی بهره گرفته می‌شود و دانش‌آموزان مستعد قرآنی شناسایی می‌شوند.

طرح ملی تلاوتبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی طرح ملی تلاوت قرآن کریم، زهرا قمی، مجری طرح ملی تلاوت قرآن البرز، امروز، 13 آذرماه در حاشیه بازدید مدیران استانی از مراحل طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) در کرج گفت: طرح ملی تلاوت قرآن با آموزش و پرورش استان البرز تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در قالب این تفاهم‌نامه از ظرفیت آموزش و پرورش در راستای ارتقای شاخص‌های قرآنی بهره گرفته می‌شود، ادامه داد: همچنین با مشارکت آموزش و پرورش، دانش‌آموزان مستعد قرآنی شناسایی می‌شوند.

قمی با تأکید بر اینکه طرح ملی تلاوت به دنبال کشف استعدادهای نهفته قرآنی در بین دانش‌آموزان مستعد است، افزود: هم اینک با مشارکت دستگاه‌هایی نظیر کمیته امداد امام(ره)، آستان قدس رضوی و کانون تخصصی خادمیاران قرآنی رضوی استان شماری از دانش‌آموزان به صورت خودجوش ثبت‌نام شدند.

مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم البرز به کلاس‌های طرح ملی تلاوت اشاره کرد و گفت: کلاس‌های پیش‌نیاز این طرح با بهره‌گیری از اساتید قرآنی در حال انجام است و در حال حاضر ۲۵۳ قرآن‌آموز به صورت مجازی و حضوری در حال آموزش هستند.

یادآور می‌شود، یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قران کریم شباب الرضا(ع) با هدف کشف و پرورش استعدادهای قرآنی، امسال به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

همچنین دوره آموزشی به صورت قرائت تقلید از قاریان برجسته در حال انجام است که در صورت قبولی قرآن‌آموز در آزمون‌ها، به عنوان فراگیر «سطح یک» در مؤسسه قرآنی مجری در استان‌ها پذیرش می‌شوند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha