رویداد قرآنی قاصدک در مدارس اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 4126129
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰

رویداد قرآنی قاصدک در مدارس اصفهان برگزار می‌شود

رویداد فرهنگی، تربیتی و قرآنی قاصدک با محوریت بازی‌های گروهی قرآنی در مدارس و مجموعه‌های فرهنگی اصفهان برگزار می‌‎شود.

بازی در مدارس

سیدهاشم موسوی، مدیر مرکز توسعه فعالیت‌های قرآن و نهج‌البلاغه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از برگزاری رویداد فرهنگی، تربیتی و قرآنی قاصدک خبر داد و اظهار کرد: این رویداد با محوریت بازی‌های گروهی قرآنی در مدارس و مجموعه‌های فرهنگی برگزار می‌‎شود.

وی افزود: محتوای این بازی‌ها، احادیث، روایت‌ها و داستان‌های قرآنی است که با شعرخوانی، اجرای سرود، بازی‌های گروهی و مسابقه برای نوجوانان انجام می‌شود.

مدیر مرکز توسعه فعالیت‌های قرآن و نهج‌البلاغه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه مخاطب این پویش، مدارس و مجموعه‌های فرهنگی هستند، گفت: مدارس دوره دوم ابتدایی و مقاطع چهارم، پنجم و ششم دخترانه و پسرانه و مجموعه‌های فرهنگی که فضای مناسب داشته باشند، می‌توانند از این پویش استفاده کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر، دور اول این رویداد با استقبال مدارس و مجموعه‌های فرهنگی و با مخاطب زیاد برگزار شد و دور دوم نیز از 20 تا 24 اسفندماه، از صبح تا بعد از ظهر و حتی روزهای تعطیل برگزار می‌شود و جدول این دور از رویداد نیز در حال تکمیل شدن است.

موسوی تأکید کرد: مدارس و مراکز فرهنگی متقاضی می‌توانند برای هماهنگی و اجرای این رویداد با شماره 32235410 داخلی 117 و 256 تماس بگیرند یا به شماره 09022513282 در ایتا پیام بدهند.

پریسا عابدی

انتهای پیام
captcha