اعلام فراخوان عضویت از سوی کانون قرآن دانشگاه علامه
کد خبر: 4123404
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

اعلام فراخوان عضویت از سوی کانون قرآن دانشگاه علامه

فراخوان دعوت به عضویت از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد.

کانون قرآن دانشگاه علامهبه گزارش ایکنا، فراخوان دعوت به عضویت از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد. این کانون نهادی دانشجویی است که فعالیت‌های مذهبی در حوزه قرآن و عترت را پیگیری می‌کند.

دانشجویان این دانشگاه به منظور عضویت و فعالیت در آن می‌توانند به دایرکت اینستاگرام به نشانی kanoonquran_atu یا به دبیر کانون به شناسه Asaatchi42 از طریق تلگرام پیام دهند.

کانون قرآن و عترت جهت شناسایی، جذب، سازماندهی و شکوفایی استعدادهای بالفعل و بالقوه دانشجویان در زمینه علوم قرآنی و سیره و سنت ائمه اطهار(ع) و به منظور اعتلا و توسعه فرهنگ غنی قرآنی تلاش می‌کند.

از جمله فعالیت‌های آن می‌توان به برگزاری دوره‌های مطالعاتی ویژه و تخصصی برای افراد علاقه‌مند به منظور شناخت بیشتر مسائل اجتماعی، فرهنگی، دینی و ... و تشکیل کلاس‌های آموزشی و پژوهشی در زمینه مباحث قرآنی و سبک زندگی و فضای مجازی اشاره کرد.

همچنین کانون در زمینه برپایی نمایشگاه‌های مذهبی، فرهنگی و هنری در سطح دانشکده‌ها متناسب با ایام، تشکیل و برپایی همایش‌ها، نشست‌ها، جشنواره‌ها، کنفرانس‌ها، میزگردهای مذهبی و فرهنگی در سطح دانشگاهی و بین دانشگاهی، برگزاری مراسم مذهبی در مناسبت‌های دینی در محیط دانشگاه و خوابگاه‌ها، بارگذاری محتواهای باکیفیت دیجیتالی در فضاهای مجازی و ... فعال است.

علاقه‌مندان همچنین به منظور ارتباط با تمامی درگاه‌های مرتبط با کانون قرآن و عترت دانشگاه علامه طباطبایی می‌توانند از نشانی https://zil.ink/kanoonquran_atu استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha