شور انقلاب با برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری به مدارس بازگردد
کد خبر: 4117052
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵

شور انقلاب با برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری به مدارس بازگردد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: باید شور و حال انقلاب با برگزاری جشن‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری به مدارس بازگردد.

علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از استانداری خراسان‌جنوبی، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی، امروز ۴ بهمن ماه در کارگروه مدیریت شهری و فضای شهری خراسان جنوبی ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب، گفت: ماه بهمن‌، بهار انقلاب اسلامی ایران است که لازم است به طور ویژه مورد تعظیم و احترام قرار گیرد. 

وی، جشن پیروزی انقلاب را از شعائر الهی دانست و افزود: طبق فرموده خداوند در آیه ۳۲ سوره حج، هر کس شعائر دین خدا را بزرگ و محترم بدارد، از صفت دل‌ های باتقواست، لذا تقوای قلبی می خواهد که شعائر الهی را حفظ کند.

به گفته وی؛ تعظیم شعائر الهی از روی وظیفه شناسی صورت می گیرد و کسانی که در این زمینه قلبی کار کنند، انسان‌های متقی هستند.

معاون استاندار، تعظیم شعائر الهی را از وظایف همه مسئولان و مردم دانست و گفت: مردم در این راستا تاکنون به خوبی به وظیفه خود عمل کرده‌اند و این را در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام و انقلاب نشان داده‌اند.

عباس زاده افزود: دشمنان نظام و انقلاب در اغتشاشات اخیر با بکارگیری تمام ابزارهای رسانه‌ای خود و هزینه‌های زیاد، سعی در براندازی نظام داشتند اما مردم سیلی محکمی به آنها زدند. 

وی با تأکید بر اینکه نباید برای تعظیم شعائر انقلابی و دینی و اعتقادی کم گذاشت، افزود: امسال، دهه فجر ماندگاری را رقم خواهیم زد. 

معاون استاندار با اشاره به نقش دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا در برگزاری جشن های دهه فجر، یادآور شد: امسال با اقدامات و برنامه‌های مختلف، دهه فجری بیاد ماندنی و ماندگار را برای مردم رقم می‌زنیم؛  از طرفی باید شور و حال انقلاب با برگزاری جشن‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری به مدارس بازگردد.

وی خاطرنسانوحوزه‌های متولی برگزاری مراسم جشن انقلاب در استان با هم افزایی و دوری از موازی کاری به سمت برنامه‌های پر شور و نشاط و فرهنگی بروند. 

 

انتهای پیام
captcha