وظیفه اصلی مسئولان تکریم از خانواده‌های معظم شهداست
کد خبر: 4096531
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

وظیفه اصلی مسئولان تکریم از خانواده‌های معظم شهداست

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: وظیفه اصلی مسئولان تکریم از خانواده‌های معظم شهداست چرا که شهدا سند عزت و افتخار هستند و به همین دلیل باید به عنوان یک رسالت خطیر و حساس صبر و استقامت این خانواده‌ها مد نظر باشد.

محمدی اصل فرمانده سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، ۱۱ مردادماه، در دیدار با خانواده‌های شهدا در مرکز استان اردبیل اظهار کرد: وظیفه اصلی مسئولان تکریم از خانواده‌های معظم شهداست چرا که شهدا سند عزت و افتخار هستند و به همین دلیل باید به عنوان یک رسالت خطیر و حساس صبر و استقامت این خانواده‌ها مد نظر باشد.

وی بیان کرد: آسایش و امنیت کشور را مدیون خون شهدای والامقامی هستیم که آسایش و امنیت کشور را در جامعه رقم زده‌اند و با ایثارگری‌ها و شجاعت‌ها رشادت‌های والایی را در جامعه به ارمغان آورده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا شناسنامه و سند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و باید در این زمینه تمام سعی و تلاش خود را برای دستیابی به آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب اسلامی به کارگیریم چرا که شهدا از جان خود برای دفاع از خاک میهن، انقلاب و اسلام گذشته‌اند.

محمدی‌اصل تصریح کرد: زنده نگهداشتن اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و قدم گذاشتن در مسیر شهدا رسالت و وظیفه خطیر و حساسی است که همگان باید به آن عمل کنند چرا که شهدا جان و مال و فرزندان خود را نثار دفاع از انقلاب اسلامی کرده‌اند.

وی اظهار کرد: داشته‌هایمان را مدیون و مرهون خون پاک شهدای والامقام هستیم و باید در این زمینه به عنوان یک وظیفه و رسالت خطیر و حساس اقدام کرده و به تمامی اهداف خود در راستای دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: نباید از هیچ تلاشی در این راستا دریغ شود و باید با جان و دل ادامه دهنده اهداف و آرمان‌های شهدای والامقام باشیم.

انتهای پیام
captcha