جانبازان قهرمانان عرصه بصیرت و ولایت‌پذیری هستند
کد خبر: 4096046
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵

جانبازان قهرمانان عرصه بصیرت و ولایت‌پذیری هستند

مدیرکل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: جانبازان گرانقدر قهرمانان عرصه بصیرت و ولایت‌پذیری هستند و در دوران دفاع مقدّس و چه بعد از آن، پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی شدند.

داور نوری مدیرکل بنیاد شهید اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، داور نوری، مدیرکل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، نهم آبان‌ماه، در دیدار با جانبازان گرانقدر «توکل عطایی»، «عبدالناصر ولی‌الهی»، «معصوم مهتاب» و «صالح حبیبی» در اردبیل اظهار کرد: جانبازان قهرمانان عرصه بصیرت و ولایت‌پذیری هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل ضمن تجلیل از ایثار و جانفشانی جانبازان گرانقدر گفت: جانبازان گرانقدر قهرمانان عرصه بصیرت و ولایت‌پذیری هستند و چه در دوران دفاع مقدّس و چه بعد از آن، پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی شدند.

وی افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران یکی از مهمترین وظایف و مأموریت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است که در جهت تکریم ایثارگران اجرا می‌شود و مسئولان نظام اسلامی وظیفه دارند ضمن دیدار با این قشر معزّز به مشکلات و درخواست‌های آنان رسیدگی کنند.

نوری با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت نباید توسط مسئولان فرهنگی کشور مغفول واقع شود، ادامه داد: جانبازان الگویی کامل برای جوانان این مرز و بوم هستند و با معرفی این عزیزان به نسل جدید، می‌توان سبک زندگی جانبازان گرانقدر را در بین جوانان نهادینه کرد.

انتهای پیام
captcha