وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان مدارس شاهد آذربایجان‌شرقی رصد می‌شود
کد خبر: 4092840
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴

وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان مدارس شاهد آذربایجان‌شرقی رصد می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از رصد وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان مدارس شاهد این استان با همکاری آموزش و پرورش خبر داد.

مدارس شاهد، آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید استان، جابر ابوالفتح زاده، مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان شرقی، عصر روز سه‌شنبه، 26 مهرماه، در نخستین جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش استان، گزارشی از وضعیت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان شاغل به تحصیل در مدارس شاهد استان ارائه و تلاش برای بهبود وضع موجود را مورد تأکید قرار داد.

وی با بیان اینکه خانواده ‌های معظم شاهد و ایثارگران حق بزرگی بر گردن نظام اسلامی دارند و لذا باید زمینه رشد و ارتقای تحصیلی و علمی فرزندان جامعه ایثار و شهادت در مدارس به‌ خوبی فراهم شود، بر همین اساس رسیدگی به وضعیت تحصیلی و تربیتی و حل مسائل و مشکلات احتمالی دانش آموزان شاغل به تحصیل در مدارس شاهد از برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی است.

ابوالفتح زاده گفت: نتیجه تمام تلاش‌ها برای بهبود کیفیت ارائه خدمات آموزشی - تربیتی در مدارس شاهد، خود را در پرورش دانش آموزان برتر از نظر علمی و نمونه از حیث دارا بودن روحیه ایثار و شهادت نشان دهد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با تبیین اهمیت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید، ادامه داد: انتظار می‌رود اداره‌کل آموزش ‌و پرورش استان و مدیران مدارس شاهد گام‌های مؤثرتری در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان بردارند.

در این جلسه حاضران درباره انتخاب مدیران مدارس شاهد آذربایجان شرقی، برگزاری کلاس‌های تقویت بنیه علمی دانش آموزان و اجرای المپیادهای دانش آموزی تبادل نظر و نسبت به برگزاری مرتب جلسات ستاد شاهد آموزش و پرورش استان تأکید کردند.

انتهای پیام
captcha