شکست محاصره تبلیغاتی دشمن با جهاد تبیین؛ مهم‌ترین تکلیف رسانه‌ها
کد خبر: 4077440
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی مطرح کرد:

شکست محاصره تبلیغاتی دشمن با جهاد تبیین؛ مهم‌ترین تکلیف رسانه‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بر ضرورت پیوست رسانه‌ای دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی، مهم‌ترین تکلیف رسانه‌ها شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن با جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه است.

علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز ۲۰ مردادماه در نشست استاندار خراسان‌جنوبی با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: در بدو تاسیس خراسان جنوبی ۱۱ نشریه دارای مجوز در استان فعال بود که اکنون این تعداد به ۱۴۰ نشریه و پایگاه خبری فعال رسیده است.

وی با بیان اینکه تعداد نمایندگی نشریات سراسری در خراسان جنوبی ۵۶ عنوان است، افزود: همچنین ۱۵ نمایندگی سرپرستی خبرگزاری‌های سراسری در استان فعال است که ۱۳ نمایندگی در بیرجند، یک نمایندگی در قاینات و یک نماینده در شهرستان طبس است.

فرخنده با اشاره به فعالیت ۲۵ مورد مجوز دکه مطبوعاتی، تصریح کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی، مهم‌ترین تکلیف رسانه‌ها شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن با جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به توجه به دو‌ مولفه نگاه کلان انقلابی و دغدغه توسعه همه جانبه استان در نگاه رسانه‌ها، اظهار کرد: با توجه به همزمانی روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی با ایام تاسوعا و عاشورا، امسال برنامه‌هایی متفاوتی برای گرامیداشت این روز  پیش بینی شده است.

فرخنده از برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدای بیرجند با حضور اصحاب رسانه گفت و ادامه داد: حضور منسجم اصحاب رسانه در نماز جمعه ۲۱ مرداد، برپایی یادواره شهدای رسانه در محل حسینیه جماران و بازدید از رسانه‌ها از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی بر ضرورت پیوست رسانه‌ای دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: رتبه‌بندی خبرنگاران از لحاظ حرفه‌ای در دستور کار بوده که در این راستا دوره‌های آموزشی لازم برای خبرنگاران برگزار می‌شود.

فرخنده با اشاره به اینکه خراسان‌جنوبی ظرفیت برگزاری جشنواره ملی مطبوعات را دارد، تصریح کرد: بروز رسانی فهرست خبرنگاران فعال و عضو خانه مطبوعات استان و توانمندسازی خبرنگاران در سطوح مختلف در دستور کار است.

انتهای پیام
captcha