ساخت زائرسرای محرومین خراسان‌جنوبی؛ نیازمند اختصاص بودجه
کد خبر: 4068182
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

ساخت زائرسرای محرومین خراسان‌جنوبی؛ نیازمند اختصاص بودجه

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی با اشاره به ساخت زائرسرای محرومین خراسان‌جنوبی، گفت: تاکنون سه طبقه اجرایی شده که ادامه آن توجه ویژه در اختصاص بودجه نقدی را می‌طلبد تا بتوانیم فاز دوم که شش طبقه باقی مانده است را آغاز کنیم.

موسی جوینده، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، موسی جوینده، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی، شب گذشته، ۱۱ تیرماه در جلسه ستاد اربعین خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در بحث اربعین حسینی تاکنون اقدامات شایسته‌ای با همکاری دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته است و سه تیم در زمینه شبکه آب و فاضلاب، انتقال انبار و مباحث زیرساختی در حال فعالیت در سایت کاظمین هستند.

وی با اشاره به پیش‌بینی حضور بالغ بر چهار میلیون زائر در اربعین حسینی سال جاری، گفت: با توجه به گرمای هوا در این ایام تأمین امکاناتی از جمله یخ‌ساز، سردخانه، پنکه مه پاش و نصب ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع تورهای سایبان برای جلوگیری از گرمازدگی زائران در سایت کاظمین و همچنین آرد مورد نیاز موکب‌های نانوایی در دستور کار است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی به ساخت صحن حضرت امام محمد باقر(ع) در کاظمین اشاره کرد و افزود: شش استان معین شامل خراسان‌جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، قم، فارس، اصفهان برای اجرای پروژه انتخاب شده‌اند که دبیرخانه آن در این استان مستقر است.

جوینده با اشاره به ساخت زائرسرای محرومین خراسان‌جنوبی در مشهد، بیان کرد: تاکنون سه طبقه اجرایی شده که ادامه آن توجه ویژه در اختصاص بودجه نقدی را می‌طلبد تا بتوانیم فاز دوم که شش طبقه باقی مانده است را آغاز کنیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی با بیان اینکه طرح‌های مختلفی برای اربعین و ساخت عتبات عالیات و ساخت زائرسرای رضوی در حال اجرا داریم، افزود: امسال به جهت نزدیکی سایت خراسان‌جنوبی به حرم مطهر امامین جوادین از آب شرب با کیفیت و برق این حرم مطهر برخوردار خواهیم بود.

جوینده بیان کرد: با همت مردم خیر استان در سه ماهه سال جاری ۲۶ درصد از تعهد خراسان‌جنوبی برای ساخت صحن امام باقر(ع) در حرم کاظمین محقق شده است.

انتهای پیام
captcha