جریان نفاق به دنبال ایجاد ناامیدی بین مردم است
کد خبر: 4067813
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷

جریان نفاق به دنبال ایجاد ناامیدی بین مردم است

امام‌جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه جریان نفاق به دنبال ایجاد ناامیدی بین مردم است، گفت: امروز رمی جمرات افشای نفاق و دروغ‌های دشمن و مقابله عملی با دشمنان امام معصوم(ع) است.

حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی، امام جمعه موقت بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی، امام‌جمعه موقت بیرجند، امروز، ۱۰ تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: اگر مردم دنیا و به خصوص مسلمانان به سمت برنامه حاکمیت حکومت اسلامی حرکت کنند می‌توانند به اوج قله خوبی‌ها برسند.

امام‌جمعه موقت بیرجند با اشاره به ایام فریضه حج، تصریح کرد: بر اساس مستندات اسلامی، امام معصوم(ع) روح اصلی حج است و حاجی واقعی کسی است که در سه حوزه شناخت، پیوند و اتصال و اجرای فرامین امام به صورت جدی توفیق پیدا کند.

رحیم‌آبادی با بیان اینکه عرفه یعنی شناخت و معرفت امام و عید قربان یعنی فدا کردن همه چیز در مسیر اهداف متعالی امام معصوم(ع)، افزود: حاجی دو وظیفه دارد ابتدا اینکه دور خانه خدا طواف کند و بعد به نصرت و خدمت امام برای اجرای فرامین برسد.

وی با اشاره به اینکه جریان نفاق به دنبال ایجاد ناامیدی در بین مردم است، گفت: امروز رمی جمرات افشای نفاق و دروغ‌های دشمن و مقابله عملی با دشمنان امام معصوم(ع) است.

خطیب جمعه بیرجند با بیان اینکه به هر میزانی که در عرصه شناخت، پیوند و پیاده‌سازی اوامر ولی فقیه موفق باشید به همان میزان آماده ظهور و حاکمیت مطلقه الهی هستید، گفت: ما امروز به شدت نیازمند مفاهیم الهی هستیم.

رحیم آبادی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران، افزود: در هفته به اصطلاح حقوق بشر امریکایی هستیم که دنیا را غارت کردند و دست از جنایات متعدد خود برنمی دارند و امروز هوشیاری ما بیش از پیش لازم است.

وی بیان کرد: مبادا دشمن ما را برای اجرای طرح خود به بیگاری بگیرد و رهبر انقلاب در توصیه هایی تأکید کردند: «نگذارید دشمن و ضدانقلاب از انقلاب شما هویت‌زدایی و حقیقیت آن را وارونه‌نمایی کند. نگذارید یاد امام که روح انقلاب است در جامعه کم‌رنگ شود و امام را تحریف کنند».

امام‌جمعه موقت بیرجند ادامه داد: افشای دروغ و فریب و جنگ روانی دشمن، استفاده از سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح و جلوگیری از القای بن‌بست در کشور از دیگر توصیه‌های رهبر معظم انقلاب است.

وی به فشار اقتصادی ناشی از جریان نفاق و نفوذ اشاره و تصریح کرد: برخی منافقین امروز چهره انقلابی به خود گرفته‌اند که باید بسیار مراقبت کرد و همه ما به عنوان چشم بینای قوای سه‌گانه باید هوشمندانه افرادی که در لابلای سیستم اداری کشور بدنبال ایجاد نارضایتی بین مردم و مانع تراشی هستند، را بشناسیم و این لکه‌ها را از صف مسئولان خدوم پاک کنیم.

رحیم‌آبادی با تأکید بر حل مشکلات اقتصادی کشور، گفت: اقتصاد حرف اصلی نیست چون دشمن در جریان فرهنگی از مشکلات اقتصادی بیشترین سوءاستفاده را کرده و بی‌حجابی را ترویج می‌دهد.

انتهای پیام
captcha