ادای احترام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به والدین شهید عنایتی
کد خبر: 4064656
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

ادای احترام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به والدین شهید عنایتی

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان سفر هیئت دولت به استان اصفهان، با والدین شهید ابراهیم عنایتی در روستای قارنه از توابع شهرستان جرقویه دیدار و گفت‌وگو کرد.

ادای احترام قاضی‌زاده هاشمی به والدین شهید عنایتی

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی برای دیدار با مردم شهرستان‌های جرقویه، ورزنه و هرند، بررسی و گزارش مشکلات منطقه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، دیدار چهره به چهره با مردم و شرکت در جلسات شورای اداری این شهرستان‌ها، به نمایندگی از هیئت دولت به استان اصفهان سفر کرده است.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با والدین شهید «ابراهیم عنایتی» در روستای قارنه در شهرستان جرقویه، ضمن شنیدن مشکلات این خانواده، دستورات لازم برای پیگیری این مشکلات را صادر کرد.

وی با ادای احترام به این خانواده شهید، تصریح کرد: رئیس‌جمهور امروز به استان اصفهان سفر کرده و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به نمایندگی از ایشان انجام شده است. شهدا ستون استوار نظام هستند و تکریم و سپاسگزاری از خانواده‌های معظم شهدا کمترین کاری است که در برابر صبر و فداکاری آنها می‌توان انجام داد.

قاضی‌زاده هاشمی همچنین با اهدای لوح تقدیر، از صبر و فداکاری این خانواده شهید تقدیر کرد.

وی با حضور در گلستان شهدای نیک‌آباد در شهرستان جرقویه نیز با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل، به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

یادآور می‌شود، شهید ابراهیم عنایتی در جریان عملیات خیبر در سال ۱۳۶۱ به شهادت رسید. این شهید بزرگوار دارای چهار خواهر و یک برادر است.

انتهای پیام
captcha