۷۰۰ جهادگر عازم نهبندان می‌شوند
کد خبر: 4038410
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۳

۷۰۰ جهادگر عازم نهبندان می‌شوند

فرماندار نهبندان گفت: ۷۰۰ جهادگر برای انجام فعالیت‌های عمرانی و خدماتی از ۱۲ اسفندماه عازم نهبندان می‌شوند.

مجید بیکی، فرماندار نهبندان به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از فرمانداری نهبندان، مجید بیکی، فرماندار نهبندان، چهارم اسفندماه در جلسه ستاد پشتیبانی گروه‌های جهادی نهبندان که با حضور مسئول گروه‌های جهادی یگان امنیت سپاه انصارالرضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: در صورت موافقت ستاد کرونا، تعداد ۷۰۰ جهادگر از گروه‌های جهادی رضوان، شهید وزوایی دانشگاه صنعتی شریف، ابوتراب، امام رضا(ع) و قرارگاه جهادی انصارالله در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و خدماتی از ۱۲ اسفند تا ۲۵ فروردین‌ماه سال آتی در نهبندان آغاز به کار می‌کنند.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه یک هدف اردوهای جهادی کار خداپسندانه است، افزود: این نگاه برخواسته از رأی و نظر مردم است و کار کردن برای مردم منتی ندارد و ما همگی خادم مردم هستیم و برای خدمت‌رسانی بیشتر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: ستاد پشتیبانی از اردوهای جهادی در سطوح مختلف تشکیل شده است، شهرستان نهبندان با توجه به موقعیت خاص خود همواره یکی از هدف‌های گروه‌های جهادی بوده و گروه‌های مختلفی در بازه‌های زمانی، اقدامات شایسته‌ای را انجام داده‌اند و نیاز است باز هم از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده کنیم.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: مجوز ستاد کرونا برای فعالیت گروه‌های جهادی لازم است و این گروه‌ها از  ۱۲ اسفند تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ به تناوب در نقاط مختلف روستایی شهرستان کار خود را آغاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه مکان مناسب برای پزشکان جهادی باید در اختیار گذاشته شود، گفت: بهداشت و درمان همکاری عمده‌ای را دارند و باید براساس اعلام نیاز حضور پزشکان را در شهرستان فراهم کنند. استفاده از فعالیت‌های گروه‌های جهادی برای همه مردم یک فرصت است، چراکه با حداقل‌های هزینه‌ای، خدمات دریافت می کنند.

بیکی ادامه داد: مکان استقرار گروه بهداشتی جهادی (روستای چاهداشتی) از لحاظ جمعیت‌های مجاور روستا مکان خوبی است و پشتیبانی لازم لحاظ خواهد شد تا در این دو روز این گروه جهادی بتواند به اهداف خود برسد.

وی با بیان اینکه برای گروه جهادی رضوان هم در ایام عید با توجه به مجوزها از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استفاده خواهیم کرد، یادآور شد: اقدامات گروه‌های جهادی دغدغه‌مندانه است و برای مردم آثار خوبی داشته و زمینه مشارکت مردم فراهم می‌شود.

انتهای پیام
captcha