پخش مراسم ام‌داوود از شبکه استانی اصفهان
کد خبر: 4036898
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱

پخش مراسم ام‌داوود از شبکه استانی اصفهان

مراسم مناجات‌خوانی و اعمال ام‌داوود از شبکه استانی اصفهان و صفحات حسینیه مجازی و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در شبکه اجتماعی اینستاگرام پخش می‌شود.

دعا و مناجات

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، ایمان خواجه، مدیر روابط عمومی این اداره‌کل با اشاره به شرایط فعلی ناشی از گسترش ویروس کرونا و برگزاری جلسات توسل خانگی، اظهار کرد: امسال برگزاری مراسم اعتکاف با محدودیت روبرو شد و بر این اساس، مراسم معنوی مناجات‌خوانی و اعمال ام‌داوود نیز با توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی در دستورکار قرار دارد.

وی با بیان اینکه یکی از اعمال سفارش شده در ایام‌البیض ماه رجب، مراسم ام‌داوود است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند مراسم معنوی ام‌داوود را با حضور آیت‌الله موسوی، امام‌جمعه خمینی‌شهر، از ساعت 15 تا 17:30 روز پنجشنبه، 28 بهمن‌ماه از شبکه استانی اصفهان دنبال کنند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان کرد: علاوه بر این، علاقه‌مندان می‌توانند این مراسم معنوی را از طریق حسینیه مجازی به نشانی Instagram.com/hoseiniyeh_majazi یا صفحه اینستاگرام اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به نشانی Instagram.com/oghaf.esf مشاهده کنند.

انتهای پیام
captcha