خدمات مراقبتی درمانی محترمانه ارائه شود
کد خبر: 4036279
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

خدمات مراقبتی درمانی محترمانه ارائه شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: انتظار می‌رود راهکارهایی اجرایی شود که بتوانیم خدمات مراقبتی درمانی را در بسته‌هایی محترمانه‌تر ارائه کرده و رعایت اصل مهم تکریم ارباب رجوع را به معنای واقعی کلمه سرلوحه خدمات قرار دهیم.

بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از بیمارستان به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سیدمحمد موسوی میرزائی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، شب گذشته 24 بهمن‌ماه در بازدید از کلینیک ویژه، اورژانس، بخش درمانی و پاراکلینیکی مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع)، اظهار کرد: احترام بیماران و تکریم ارباب رجوع مهم‌ترین اصل است.

وی در کلینیک ویژه بیمارستان با تأکید به تسهیل فرآیند پذیرش و نوبت‌دهی، به منشی‌های پزشکان توصیه کرد تا با رعایت نوبت‌ها و توجه به شرایط و موقعیت بیماران طوری رفتار و عمل کنند تا موجب نارضایتی و سوءتفاهم مراجعین نشوند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: انتظار می‌رود راهکارهایی اجرایی شود که بتوانیم خدمات مراقبتی درمانی را در بسته‌هایی محترمانه‌تر ارائه کرده و رعایت اصل مهم تکریم ارباب رجوع را به معنای واقعی کلمه سرلوحه خدمات در تمامی محیط‌های بهداشتی، درمانی و اداری دانشگاه قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha