دفاع مقدس نقطه شروع تشکیل جبهه مقاومت اسلامی بود
کد خبر: 4000065
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
رئیس اداره امنیت عملیاتی ستادکل نیروهای مسلح:

دفاع مقدس نقطه شروع تشکیل جبهه مقاومت اسلامی بود

رئیس اداره امنیت عملیاتی ستادکل نیروهای مسلح گفت: دفاع مقدس نقطه شروع جبهه مقاومت اسلامی علیه استکبار جهانی در منطقه بود که با تدبیر سردار قاسم سلیمانی این جبهه قدرت بیشتری گرفت.

دفاع مقدس نقطه شروع تشکیل جبهه مقاومت اسلامی بود

به گزارش ایکنا از البرز، بهرام حسینی‌مطلق، رئیس اداره امنیت عملیاتی ستادکل نیروهای مسلح، سوم مهرماه در آیین آغاز رسمی سال تحصیلی جدید که در دبستان دخترانه شاهد شهیدان نیک‌نژاد آموزش و پرورش ناحیه سه کرج برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: در تاریخ معاصر دو اتفاق مهم رخ داد که یکی از دیگری مهمتر بود. یکی پیروزی انقلاب اسلامی بود که امام خمینی(ره) در آن شرایط طاغوت‌زده انقلاب را به پیروزی رساند و دیگری آغاز جنگ رژیم بعث عراق بر علیه ایران بود که هشت سال طول کشید و به خاطر ایثارگری‌های مردم تبدیل به دفاع مقدس شد.

وی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس باعث تثبیت انقلاب اسلامی شد، گفت: ما در دوران جنگ با دست خالی و با غیرت اسلامی و ایرانی جلوی دشمن ایستادیم و سرانجام به پیروزی رسیدیم.

رئیس اداره امنیت عملیاتی ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس همه قدرت‌های دنیا بر علیه ایران بودند و دلاورمردان ما بدون امکانات با تکیه بر توان داخلی و ایمان به خداوند در مقابل قدرت دشمنان ایستادگی کردند و بار دیگر پیروزی خون بر علیه زور و شمشیر را به دنیا اثبات کردند.

حسینی‌مطلق ادامه داد: امروز هم بعد از ۴۲ سال از انقلاب این ایام را جشن می‌گیریم و افتخار می‌کنیم که علی‌رغم دشمنی دشمنان تاکنون نتوانسته‌اند به خواسته‌های شومشان که نابودی انقلاب اسلامی است برسند و این نظام با قدرت مسیرش را ادامه می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه نباید فراموش کنیم که امروز پیروزی انقلاب و جنگ هشت ساله دفاع مقدس به الگوی مسلمان و شیعیان جهان تبدیل شده است، گفت: بسیاری از کشورها وقتی پیروزی انقلاب اسلامی و به تبع آن جنگ دوران دفاع مقدس را دیدند امیدوار شدند و توانی برای مقابله با زور در دل آنها ریشه دواند که قدرت گرفتن جبهه مقاومت یکی از نمونه‌هاست.

رئیس اداره امنیت عملیاتی ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در حال حاضر استکبار و صهیونیست در مقابل سوریه به زانو درآمده است، افزود: جبهه مقاومت با مدیریت رهبر انقلاب و حاج قاسم سلیمانی توانست نقشه‌های استکبار را نقش برآب کند.

این مسئول بیان کرد: همه این موفقیت‌ها از تجارب انقلاب و دفاع مقدس نشئت گرفته است، بنابراین باید شرایطی را فراهم کنیم که همه مردم به‌ویژه نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس که فرهنگ ایستادگی در مقابل ظلم و استکبار است بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام
captcha