روایت سوپرمارکت‌هایی که لوازم‌التحریر دارند
کد خبر: 3999637
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

روایت سوپرمارکت‌هایی که لوازم‌التحریر دارند

رئیس اتحادیه نوشت‌افزار خراسان‌جنوبی بیان کرد: اکنون در هر سوپر و مغازه‌ای لوازم التحریر به فروش می‌رسد و این امر موجب کاهش فردش لوازم‌التحریر در مغازه‌های ویژه این کار شده است.

روایت سوپرمارکت‌هایی که لوازم‌التحریر دارندبا شروع ماه مهر مغازه‌های لوازم التحریر پر شده از ازدحام و شلوغی‌ها. والدین نیز از قیمت‌ها راضی نیستند و از طرفی لوازم‌التحریرها نیز معتقدند با فروش حال حاضر ضرر و زیانشان جبران نخواهد شد‌.

از سویی مغازه‌های لوازم‌التحریر نیازمند حمایت بوده و از طرف دیگر قیمت‌های برخی از اجناس در ابتدای مهرماه افزایش بسیاری داشته است.

مهدی راستگو مقدم، رئیس اتحادیه نوشت‌افزار خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: لوازم‌التحریر در دوران کرونا با یک رکود مواجه شد و کسادی بازار را با وجود شرایط آموزش غیرحضوری داشته‌ایم.

وی افزود: اکنون شرایط به صورتی است که فروش‌ها بسیار کاهش یافته است و این امر به نفع فروشندگان نیست.

رئیس اتحادیه نوشت‌افزار خراسان‌جنوبی بیان کرد: از مشکلات ما این است که صاحبان فروش لوازم‌التحریر اصلا در دوران کرونا دیده نشدند و حتی تسهیلات خاصی نیز به آنان ارائه نشد.

راستگو مقدم ادامه داد: اکنون صاحبان لوازم‌التحریر با یک رکود مواجه شده‌اند؛ رکودی که ناشی از بحران کرونا بوده است.

وی بیان کرد: اکنون فروش لوازم‌التحریر 70 درصد کاهش پیدا کرده است و اکنون حتی نمی‌توانیم قبض‌های آب وبرق خود را پرداخت کنیم.

وی از کاهش کارگران در مغازه‌های لوازم‌التحریر خبر داد و گفت: سود حاصل از فروش از هزینه‌هایی که باید کنیم، کمتر بوده است.

رئیس اتحادیه نوشت‌افزار خراسان‌جنوبی بیان کرد: اکنون در هر سوپر و مغازه‌ای لوازم التحریر به فروش می‌رسد و این امر موجب کاهش فروش لوازم‌التحریر در مغازه‌های ویژه این کار شده است.

وی یادآور شد: فراموش نکنیم که این صنف نیز نیازمند حمایت و ارائه تسهیلات هستند چراکه بسیار ضرر دیده‌اند و فروش اول مهر هم ضرر و زیان آنان را جبران نخواهد کرد.

روایت سوپرمارکت‌هایی که لوازم‌التحریر دارند

همچنین در شورای قضایی استان، مسئولان دادگستری از تشدید نظارت ویژه بازار نوشت افزارها با شروع ماه مهرماه خبر دادند.

انتهای پیام
captcha