برگزاری سوگواره ملی و مجازی «حسین(ع) شهید راه قرآن» در البرز
کد خبر: 3991772
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

برگزاری سوگواره ملی و مجازی «حسین(ع) شهید راه قرآن» در البرز

اولین سوگواره ملی و مجازی «حسین(ع) شهید راه قرآن» با حمایت و نظارت سازمان دارالقرآن الکریم در بستر فضای مجازی همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار می‌شود.

برگزاری سوگواره ملی و مجازی «حسین(ع) شهید راه قرآن» در البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری سوگواره ملی و مجازی حسین(ع) شهید راه قرآن در استان خبر داد و اظهار کرد: اولین سوگواره ملی و مجازی حسین(ع) شهید راه قرآن با حمایت و نظارت سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شده، این برنامه در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: این سوگواره به شیوه یکپارچه و هماهنگ با شعار محوری «ما نسل به نسل در پناهت هستیم» و شعار قرآنی «راه قرآن پیام عاشورا» برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: در قالب این سوگواره برنامه‌های مختلفی برای مخاطبین و علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در نظر گرفته شده که از جمله آن مسابقات روزانه تفسیر قرآن کریم و کتابخوانی همراه اهدا هدایا به برگزیدگان است.

ملازاده همچنین به برگزاری مسابقات هنری با موضوع محرم و عزاداری این ماه شامل عکاسی، فیلم کوتاه، پادکست، موشن گرافی، نقاشی، برگزاری پویش ملی هزاران ختم قرآن کریم در ایام محرم و صفر و هزاران ختم سوره مبارکه فجر در روز عاشورا، پویش تلاوت معنا محور قرآن کریم در ابتدای هر مراسم عزاداری، پخش تجمعات و هیئت‌های عزاداری شاخص قرآنی استان‌های کشور در صفحات مجازی اشاره کرد و گفت: این سوگواره با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و معارف غنی و ناب قرآن کریم و ایجاد روحیه مقاومت، شجاعت، بصیرت، جهاد و توجیه بیش از پیش به الگو‌های انسان ساز قرآن کریم در جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز با بیان این که علاوه بر تولیدات امور قرآنی استان‌ها در فضای محرم و قرآن کریم قسمتی از محصولات این سوگواره به تولیدات مردمی و عکس‌ها و فیلم‌های ارسالی از آنان اختصاص یافته که به نوعی مشارکت مردمی در این برنامه مشهود است، اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این سوگواره و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.telavat.ir و پیچ اینستاگرامی ستاره باران به آدرس @setarebaran_ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha