توزیع بیش از ۱۴ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3987476
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

توزیع بیش از ۱۴ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان‌جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: همزمان با عید غدیر خم و به همت خیران و خانه‌های هلال در سطح استان ۱۴ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان سطح استان توزیع شد.

توزیع ۱۴ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان‌جنوبی، محمدرضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، 9 مردادماه اظهار کرد: سخاوت و دستگیری از نیازمندان توسط اعضای هلال احمر در هر زمان و مکانی به وضوح نمایان است.

وی با بیان اینکه دستگیری از نیازمندان از جمله برنامه‌های ویژه در خانه‌های هلال استان برای تقسیم مهربانی است، افزود: در این راستا همزمان با عید غدیرخم ۱۴ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم با مشارکت ۱۱ خانه هلال بین نیازمندان سطح استان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به توزیع ۱۰۰ سبد غذایی به ارزش هر بسته ۲۸۰ هزار تومان در شهرستان بیرجند، بیان کرد: به همین مناسبت نیز ۱۰۰ کیلوگرم گوشت تازه از سوی خانه هلال آبیز شهرستان زیرکوه بین مستمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه تمامی خدمات به همت خیرین و نیکوکاران انجام شده است، اظهار کرد: در مجموع ارزش ریالی خدمات ارائه شده ۳۳۰ میلیون تومان بوده است.

رضایی بیان کرد: برپایی ایستگاه سلامت به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل برگزاری جشن‌های عید غدیر نیز از دیگر اقدامات انجام شده در سطح استان بوده است.

انتهای پیام
captcha