پیام تسلیت مسئولان خراسان‌جنوبی در پی درگذشت مادر سرلشگر ناصری
کد خبر: 3964758
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

پیام تسلیت مسئولان خراسان‌جنوبی در پی درگذشت مادر سرلشگر ناصری

مسئولان خراسان‌جنوبی، درگذشت مادر سرلشگر شهید محمدناصر ناصری را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مسئولان خراسان‌جنوبی در پی درگذشت مادر سرلشگر ناصریبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، بخشی از متن پیام حضرت حجت‌الاسلام سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند به شرح ذیل است:

خبر درگذشت حاجیه خانم مریم هاشمی مادر ارجمند و والامقام سردار شهید رشید سپاه اسلام سرلشکر شهید محمدناصر ناصری موجب تأثر و تألم شد.

همت والای آن بانوی پرهیزگار و پاکدامن در تربیت فرزندانی مجاهد و انقلابی همچون سردار عزیز شهید ناصری (رحمة الله) که در خط مقدم دفاع از اسلام و پاسداری از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درخشیده اند ، ذخیره ارزشمندی است که در روز عقبی موجبات سرافرازی و افتخار روح آن مادر بزرگوار را فراهم خواهد ساخت.

اینجانب درگذشت این مادر صابر و فداکار را به فرزندان، وابستگان و همچنین آحاد مردم شهید پرور و قدرشناس استان خراسان جنوبی تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه، رحمت واسعه الهی و همنشینی با صدیقه طاهره(س) و برای بازماندگان و داغدیدگان عزیز صبر و شکیبایی از درگاه کبریایی مسئلت می‌‌کنم.

حمید ملانوری، استاندار خراسان‌جنوبی در پی درگذشت مادر سردار سرلشکر شهید محمد ناصر ناصری را تسلیت گفت.

متن پیام ملانوری به شرح ذیل است:

درگذشت بانوی مؤمنه و پرهیزکار" حاجیه خانم مریم هاشمی"، والده مکرمه سردار سرلشکر شهید محمد ناصر ناصری، موجب تأثر و تألم شد.

بدون شک تلاش‌های فاطمی آن بانوی صالحه در تربیت سردار سرافراز اسلام که مجاهداتش همواره موجب فخر و مباهات است، توشه‌ای بس گرانبهاست که در سرای باقی، با رحمت واسعه حضرت حق، تجلی خواهد یافت.

اینجانب مصیبت درگذشت این مادر فداکار را به خانواده معزز شهید و بازماندگان ایشان، تسلیت عرض کرده، از درگاه حضرت پروردگار برای آن فقیده سعیده، غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت زهرا (س)، و برای بازماندگان بردباری مسئلت دارم.

انتهای پیام
captcha