هزینه‌کرد 2 میلیارد ریالی اوقاف خراسان‌جنوبی در حوزه درمان
کد خبر: 3957555
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

هزینه‌کرد 2 میلیارد ریالی اوقاف خراسان‌جنوبی در حوزه درمان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال باتوجه به نیاز جامعه از محل درآمد موقوفات، هشت کپسول اکسیژن‌ساز و دستگاه‌هایی چون الکتروشوک و هولتر فشار، به مراکز درمانی اهدا شده است، گفت: در مجموع برای خرید این دستگاه‌ها دو میلیارد و 615 میلیون ریال هزینه شده است.

هزینه‌کرد بیش از 2 میلیارد ریالحجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: تلاش اوقاف بر این است که بتواند وقف‌ها را در نیت خود صرف کند.

 وی با بیان اینکه سعی شده درآمدهای اوقاف را باتوجه به نیاز جامعه صرف کنیم، افزود: اکنون و باتوجه به شرایط شیوع کرونا، مهم‌ترین نیاز جامعه نیازهای درمانی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی بیان کرد: در خراسان‌جنوبی موقوفات درمانی زیادی نداریم، اما همان چند موقوفه درآمد خوبی دارند که در راستای نیت صرف می‌شود تا بتواند دردی از دردهای جامعه را کاهش دهد.

بخشی‌پور ادامه داد: از ابتدای امسال باتوجه به نیاز جامعه از محل درآمد موقوفات، هشت کپسول اکسیژنساز و دستگاه‌هایی چون الکتروشوک و هولتر فشار، به مراکز درمانی اهدا شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع برای خرید این دستگاه‌ها دو میلیارد و 615 میلیون ریال هزینه شده است، افزود: تا هر زمان که شیوع کرونا ادامه یابد، کمک‌های ما به مراکز درمانی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در آینده نزدیک با شارژ موقوفات، تأمین دیگر کالاهای درمانی نیز در استان انجام می‌شود، یادآور شد: در ابتدای شیوع کرونا نیز در بحث تولید و توزیع ماسک در جامعه وارد شدیم و 70 هزار ماسک تولید و توزیع کردیم.

انتهای پیام
captcha