طرح آموزشی «سردار دل‌ها» ویژه سوادآموزان خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود
کد خبر: 3941974
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

طرح آموزشی «سردار دل‌ها» ویژه سوادآموزان خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود

مدیر‌کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: به‌مناسبت اولین سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، طرح آموزشی ــ فرهنگی «سردار دل‌ها» در هفته سوادآموزی ویژه سوادآموزان این استان اجرا می‌شود.

طرح آموزشی- فرهنگی «سردار دل‌ها» برای سوادآموزان خراسان‌جنوبی اجرایی می‌شودبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، محمدعلی واقعی، مدیر‌کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، 29 آذرماه در سخنانی اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنان وظیفه آحاد جامعه به‌ویژه نهادهای فرهنگی استان است.

وی با بیان اینکه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بارزترین الگوی شجاعت، رشادت و جوانمردی برای تمامی آزادیخواهان جهان است، تصریح کرد: شهدا گنجینه‌های انقلاب اسلامی و الگوی ایثار و شهادت و هستند که ملت قدرشناس ایران اسلامی ایشان را اسطوره مبارزه با دشمنان بشریت می‌دانند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی بیان کرد: معاونت سوادآموزی این اداره‌کل نیز در راستای رسالت فرهنگی، آموزشی خود، در نظر دارد به مناسبت اولین سالروز شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، طرح کتابخوانی را از کتاب سرباز وطن برای سوادآموزان دوره‌های تحکیم سواد و انتقال اجرایی کند.

دبیر شورای پشتیبانی سوادآموزی خراسان‌جنوبی، هدف از اجرای این طرح را ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در این زمینه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام والای شهدای گرانقدر به‌ویژه شهید سلیمانی دانست و افزود: کتاب سرباز وطن از تألیفات مناسبتی سازمان نهضت سوادآموزی است که با مشارکت سوادآموزی استان تدوین شده است.

واقعی یادآور شد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مظهر غیرت و شجاعت، امید مسلمانان جهان و مستضعفان برای سرنگونی ظالمان و ستمکاران است.

انتهای پیام
captcha