دانش‌آموزان فرهنگ‌سازان و امیدهای آینده کشور هستند
کد خبر: 3933885
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

دانش‌آموزان فرهنگ‌سازان و امیدهای آینده کشور هستند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: دانش آموزان فرهنگ‌سازان و امیدهای آینده کشور هستند که می‌توانند با پرورش خودباوری، بردباری، تقویت حس کنجکاوی، ایجاد روحیه کار جمعی، بلند همتی و بلندنظری و همچنین مسئولیت پذیری محتوای تولید شده را عملیاتی کنند.

دانش‌آموزان فرهنگ سازان و امیدهای آینده کشور هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز روز گذشته، 18 آبان‌ در دیدار آنلاین با مسئولان و تعدادی از اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی استان با تاکید بر تقویت این تشکل‌ها گفت: در شرایط کنونی تشکل‌های دانش‌آموزی باید ارتباط تنگاتنگی با خانواده‌های دانش آموزان داشته باشند و در دو بخش تبیین گام دوم انقلاب و مقابله با جریان تحریف برای آنها تأمین محتوا کنند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان فرهنگ‌سازان و امیدهای آینده کشور هستند که می‌توانند با پرورش خودباوری، بردباری، تقویت حس کنجکاوی، ایجاد روحیه کار جمعی، بلند همتی و بلندنظری و همچنین مسئولیت‌پذیری محتوای تولید شده را عملیاتی کنند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با بیان اینکه امید رهبر معظم انقلاب هم به جوانان با دانش و بینش بالاست، گفت: تشکل‌های دانش آموزی باید نوجوانان با نشاط را در مسیر آرمان‌های انقلاب هدایت کنند تا این سرمایه‌های اجتماعی نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نقش آفرین و موثر باشند.

امام جمعه تبریز، با بیان اینکه بسیج دانش آموزی بهترین بستر تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی است، گفت: مسئولان تشکل‌های دانش آموزی و معاونین تربیتی و پرورشی باید براساس اصول و مبانی کشور از بین نوجوانان برای آینده کشور کادر سازی کنند چرا که آینده نظام اسلامی در دستان دانش آموزان متعهد و انقلابی است.

وی از مسئولان تربیتی و تشکل‌های دانش آموزی خواست برای نیل به اهداف مشترک وحدت داشته باشند تا فرامین رهبر انقلاب در تمامی حوزه ها جامه عمل بپوشد.

انتهای پیام
captcha