هزینه کرد ۱۵۰ میلیون ریالی هلال احمر در زمینه بهداشت و درمان روستاهای محروم خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3925882
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

هزینه کرد ۱۵۰ میلیون ریالی هلال احمر در زمینه بهداشت و درمان روستاهای محروم خراسان‌جنوبی

رئیس جمعیت هلال احمر قاین اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیون ریال در زمینه بهداشت و درمان مددجویان و اعزام کاروان سلامت به روستاهای محروم هزینه شده است.

هزینه کرد ۱۵۰ میلیون ریالی هلال احمر در زمینه بهداشت و درمان روستاهای محروم خراسان‌جنوبیجواد یوسفی، رئیس جمعیت هلال احمر قاین در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی با اشاره به ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی حاصل تلاش رزمندگان و خون هزاران شهید است.

رئیس جمعیت هلال احمر قاین با اشاره به پیام‌های دفاع مقدس اظهار کرد: خدمت به هم نوعان، دفاع از محرومان و نیازمندان و ایستادگی در برابر حق از جمله پیام‌های دفاع مقدس است.

یوسفی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در هشت سال جنگ تحمیلی نقش شایسته‌ای در کمک به مجروحان و کاهش آلام رزمندگان داشته‌اند، افزود: حس بشردوستی داوطلبان این جمعیت همواره وجود داشته و در مناسبت‌های مختلف به خوبی نمود پیدا می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر قاین ادامه داد: همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس تیم بهداشتی و درمانی هلال احمر در راستای ویزیت رایگان بیماران به نقطه محروم دلاکان اعزام شد.

یوسفی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیون ریال در زمینه بهداشت و درمان مددجویان و اعزام کاروان سلامت به روستاهای محروم هزینه شده است.

ویزیت رایگان ۳۰ بیمار

وی از ویزیت رایگان ۳۰ بیمار خبر داد و افزود: همچنین به همت داوطلبان داروی مورد نیاز بیماران هم رایگان در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

یوسفی اظهار کرد: تمامی این اقدامات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام و بایدها و نبایدهای بهداشتی به روستاییان ارائه شده است.

هزینه کرد ۱۵۰ میلیون ریالی هلال احمر در زمینه بهداشت و درمان روستاهای محروم خراسان‌جنوبی

انتهای پیام
captcha