حفظ قرآن، سکوی پرش به قرب الهی و رسیدن به رضای معبود است
کد خبر: 3925828
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶

حفظ قرآن، سکوی پرش به قرب الهی و رسیدن به رضای معبود است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: حفظ قرآن کریم و عمل به فرامین پروردگار سکوی پرش به قرب الهی و رسیدن به رضای معبود است.

حفظ قرآن، سکوی پرش به قرب الهی و رسیدن به رضای معبود استبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، محمدعلی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی یک شنبه شب 6 مهر در دیدار با رقیه معراجی، دانش‌آموز دارنده رتبه دوم کشور در رشته حفظ قرآن کریم در فردوس اظهار کرد: انس با قرآن، تلاوت با تدبر، حفظ قرآن و هرنوع حاضرشدن در محضر قرآن حتی اگر نگاه به آیات قرآن باشد، ضامن ترقی و صعود انسان به سوی محبوب است.

وی با بیان اینکه کسی که به جایگاه رضایت الهی نائل شده، به اوج بندگی رسیده است، تصریح کرد: عاشق، جز رضایت معشوق را نمی‌طلبد و هر گاه رضایت محبوب خود را به دست آورد به تمام هدف خود رسیده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با بیان اینکه قرآن کریم به عنوان نامه بی‌همتای محبوب، فراتر از یک برنامه برای سعادت انسان، بلکه خود سعادت و خوشبختی است، افزود: قرائت قرآن، به معنای قدم برداشتن در مسیر است که اگر چنین نبود خدای متعال به قرائت در حد توان دستور نمی‌داد.

واقعی با بیان اینکه حفظ قرآن کریم و عمل به فرامین پروردگار سکوی پرش به قرب الهی و رسیدن به رضای معبود است، یادآور شد: یکی از ویژگی‌های انسان‌های موفق آن است که بیشتر از دیگران قرآن می‌خوانند.

 

انتهای پیام
captcha