جنگ امروز، جنگ‌ اراده ملت‌هاست
کد خبر: 3923888
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

جنگ امروز، جنگ‌ اراده ملت‌هاست

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان‌جنوبی گفت: امروز جنگ اراده‌ها در میان است و بقیه امور فرعی است و پیروزی با آن جامعه‌ای است که با روحیه بالا، اراده‌ای قوی داشته باشد و این رمز پیروزی است.

جنگ امروز، جنگ‌ اراده ملت‌هاستبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده مقام معظم رهبری در خراسان‌جنوبی، امروز ۲۹ شهریور در دیدار با سردار غیاثی، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مسئولیت جدیدی که امروز بر عهده دارید هم برای شما و هم برای مردم و کشور ما مایه برکت است، اظهار کرد: امیدوارم تا هماهنگی هایی صورت گیرد تا اقشار مختلف مردم خراسان جنوبی از جمله بسیجیان، حضرتعالی را از نزدیک زیارت کنند و این حسرت در دل آن ها باقی نماند.

وی افزود: مسئولیت جدیدی که امروز بر عهده دارید هم برای شما و هم برای مردم و کشور ما مایه برکت است.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: از سال‌ها قبل ما درخواست دیدار شما را داشتیم اما اگرچه توفیقی حاصل نشد و این دیدار دیر بود، ولی با توجه به اینکه در هفته دفاع مقدس واقع شده، بسیار مناسب است.

عبادی تصریح کرد: مسلما دوستان و ارادتمندان از قشرهای مختلف از جمله بسیجیان تمنا دارند تا شما را از نزدیک ببینند و از فرمایشات شما بهره مند شوند که امیدواریم در صورت مصلحت چنین شرایطی فراهم شود.

وی بیان کرد: اگرچه شرایط کرونا محدودیت‌هایی را ایجاد می‌کند اما به خواصی که آرزو دارند تا شما را از نزدیک ببینند، می‌توان فرصتی داده شود تا از فرمایشات و گفتار شما استفاده کنند مخصوصا در شرایطی که بیش از هر چیز مسئله امیدواری و روحیه مناسب جامعه مورد توجه است.

امام جمعه بیرجند خطاب به سردار غیاثی گفت: مسئولیت شما در مشاورت فرمانده کل سپاه پاسداران برای کشور مایه برکت است.

عبادی تصریح کرد: خداوند به حضرتعالی این توفیق را داده است که هم دیدار شما و هم فرمایشات و گفتار شما مسئله امیدواری را که امروز مهمترین مسئله جامعه ما است را تشدید می کند.

 وی گفت: امیدوارم تا هماهنگی هایی صورت گیرد تا اقشار مختلف مردم از جمله بسیجیان حضرتعالی را زیارت کنند و این حسرت در دل آن‌ها باقی نماند و اگر برای همه مقدور نیست، حداقل برای عده‌ای این دیدار ممکن شود.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: اگرچه در لحظه آخر، شهادت آرزوی هر انسانی است ولی بقای امثال شما در تحقق اهداف شهدا بسیار بیشتر از اجر و پاداش شهادت است.

وی یادآور شد: سوال شد که آیا بالاتر از مقام شهادت، مقامی وجود دارد که پاسخ داده‌اند بله، و آن برای کسانی است که در جهاد در راه خدا از خود و جان خود بگذرند و تا مرز شهادت بروند و دشمن را ناکام گذارند و تا آخر عمر در پیاده کردن اهداف شهدا کار و تلاش کنند، چنین کسانی مقامشان از مقام شهید بالاتر است.

انتهای پیام
captcha