مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تهران تغییر کرد
کد خبر: 3905747
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تهران تغییر کرد

طی جلسه اخیر هیئت‌مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران، میثم طاهرآبادی به عنوان مدیرعامل این اتحادیه منصوب شد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تهران تغییر کردبه گزارش ایکنا، طی نوزدهمین جلسه هیئت‌مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران و براساس موضوع این جلسه، میثم طاهرآبادی با حداکثر آرا به عنوان مدیرعامل این اتحادیه انتخاب و معرفی شد.

پیش از این حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین کوششی، مدیریت این اتحادیه را به مدت شش‌ماه برعهده داشت و به دلیل شیوع کرونا، تشکیل این جلسه به تعویق افتاد.

طی این جلسه گزارشی از فعالیت‌های اتحادیه، روند ثبت آن، بررسی وضعیت مؤسسات استان تهران با توجه به شرایط شیوع کرونا و تغییرات مدیران مؤسسات عضو اتحادیه استان تهران ارائه شد.

اعضای هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان تهران شامل مرتضی طلایی، حجج اسلام محمدعلی کریمی، سیدحسین کوششی، مرتضی جعفرپور و مرتضی قدیمی، همچنین رحیم قربانی، احمد احمدی‌کلیسانی، علیرضا احمدی، احسان کاظم‌نیا، میثم طاهرآبادی و محمد پیلان‌نژاد و اعضای هیئت بازرسی متشکل از انسیه سالم، لیلا پورنظری و محمدحسین فریدونی است.

انتهای پیام
captcha