ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی برای توانمندسازی مددجویان
کد خبر: 3903024
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس تاکید کرد:

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی برای توانمندسازی مددجویان

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در راستای خودکفایی، اشتغالزایی و توانمندسازی این خانوارها بهره برد.

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی برای توانمندسازی مددجویانبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سلمان اسحاقی،  روز گذشته ۱۵ خرداد  در دیدار با مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با تسلیت ایام ارتحال امام(ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: کمیته امداد نهادی ارزشمند و یادگاری گرانبها از امام راحل است که خدمات ارزشمندی به نیازمندان و محرومان ارائه کرده است‌.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در سال جهش تولید نگاه ما به منابع موجود در استان است و امیدواریم با همدلی و همراهی بتوانیم خدمات قابل قبولی را ارائه کنیم.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر همراهی مدیران استانی، تصریح کرد: سعی خواهیم کرد قوانین دست و پاگیر که بر سر راه مردم وجود دارد را اصلاح کنیم.

اسحاقی با تاکید بر توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت، ادامه داد: باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در راستای خودکفایی، اشتغالزایی و توانمندسازی این خانوارها بهره برد.

رضا سلم‌آبادی، مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی نیز بیان کرد: کدر سال جاری ۱۳۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به استان اختصاص یافته و توانمندسازی و شکوفایی استعدادها از مهم‌ترین اهداف این نهاد است.

وی افزود: کمیته امداد با فراهم کردن زمینه خودکفایی افراد مستعد با اهدای تسهیلات لازم در طرح‌های خودکفایی، مشاغل خانگی و کارانگیزی نقش مهمی در راستای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت ایفا می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی بیان کرد: فراهم کردن امکانات لازم به منظور توانمندسازی، خوداتکایی و استقلال افراد و خانواده‌های نیازمند از طریق استعدادسنجی، مهارت آموزی و ایجاد اشتغال و آموزش‌های فنی و حرف‌های و اعطای وام در اولویت برنامه‌های کاری این نهاد است.

سلم‌آبادی ادامه داد: مردم استان در کمک به محرومان و نیازمندان همیشه پیش قدم هستند و در ماه رمضان امسال ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

وی یادآور شد: کمیته امداد در تولید فقر هیچ نقشی ندارد و هم اکنون بیش از ۴۳ هزار خانوار در استان تحت حمایت این نهاد هستند که به آنان خدمات حمایتی ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha