۱۲۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در ماه رمضان جمع‌آوری شد / توزیع بسته‌های غذایی
کد خبر: 3900507
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸

۱۲۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در ماه رمضان جمع‌آوری شد / توزیع بسته‌های غذایی

مدیرعامل مؤسسه خیریه قمربنی هاشم(ع) بیرجند با بیان اینکه ۱۲۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در ماه رمضان جمع‌آوری شد، گفت: در راستای این کمک‌ها ۳۰۰ بسته غذایی برای خانواده‌های نیازمند مناطق محروم شهر بیرجند تهیه و توزیع شد.

کمک های مردمیرقیه احمدی، مدیرعامل مؤسسه خیریه قمربنی هاشم(ع) بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: موسسه خیریه قمر بنی هاشم(ع) بیرجند 300 بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته، 500 هزار تومان بوده در بین نیازمندان در نیمه اول ماه مبارک رمضان توزیع کرده است.

وی افزود: بسته‌های غذایی تهیه شده شامل یک کیسه برنج، یک کارتن ماکارونی، یک قوطی رب و 2 کیلو گوشت قرمز گرم، یک کیلو سویا،یک کیلو نخود، یک کیلو لپه، یک کیلو عدس، یک بسته چای، یک کارتن قند، یک بسته نبات و دو بطری روغن بوده که با همکاری مردم و خیرین تهیه شده است.

مدیرعامل مؤسسه خیریه قمربنی هاشم(ع) بیرجند بیان کرد: این مؤسسه خیریه در شب‌های ، روز 21 و شب 23 ماه مبارک رمضان نیز 1200 قرص نان بین نیازمندان بیرجند توزیع کرده است.

احمدی ادامه داد: طی سه نوبت بسته‌های معیشتی به ارزش 120 هزار تومان بین کارگرانی که بر اثر شیوع کرونا ویروس بیکار شدند توسط این مؤسسه توزیع شد.

وی گفت: این مؤسسه در ماه رمضان امسال یک هزار پرس غذای گرم برای افطار، 10 میلیون تومان گوشت گوسفند و یک صد عدد مرغ گرم بین نیازمندان مناطق محروم شهر بیرجند توزیع کرده است.

مدیرعامل مؤسسه خیریه قمربنی هاشم(ع) بیرجند بیان کرد: در ماه رمضان امسال 120 میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این مقدار اعتباری بالغ بر 75 میلیون تومان برای تهیه بسته‌های مواد غذایی هزینه شده است.

احمدی یادآور شد: این مؤسسه خیریه آماده دریافت کمک‌های مردمی در بحث فطريه، کفاره، فدیه، صدقات، نذورات، انجام عقیقه و ذبح است و مردم می‌توانند در این راستا کمک‌های خود را به شماره کارت مؤسسه به شماره 5892101217130232 واریز و یا کد #724000*6655* را شماره‌گیری کنند.

انتهای پیام
captcha