اولین رویداد بین‌المللی طراحی گرافیک اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 3860372
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱

اولین رویداد بین‌المللی طراحی گرافیک اصفهان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی _ خانه گرافیک حوزه هنری استان اصفهان با همکاری گروه گرافیک دانشگاه سپهر اصفهان اولین رویداد بین‌المللی طراحی گرافیک اصفهان را برگزار می‌کند.

اولین رویداد بین‌المللی طراحی گرافیک اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، به نقل از دبیرخانه این رویداد به مناسبت گرامیداشت روز اصفهان در ماه آذر و با توجه به اینکه اصفهان به شبکه شهرهای خلاق یونسکو پیوسته است که از نوآوری و قابلیت‌های خود برای توسعه پایدار استفاده می‌کند اقدام به برگزاری اولین رویداد بین‌المللی طراحی گرافیک اصفهان نمودیم.

خانه گرافیک حوزه هنری استان اصفهان و گروه گرافیک دانشگاه سپهر در نظر دارند تا با گرامی داشت این ماه با برگزاری رویدادهای طراحی گرافیک ودعوت از یکی از مشهورترین هنرمندان مکتب پوستر لهستان«پروفسور لشچک ژبروفسکی» و «ایزابلا ویپیک» قرابت بیشتری در راستای اهداف بین الملل برای این کهن شهر زیبا ایجاد نمایند.

آیین افتتاحیه این رویداد بین‌المللی طراحی گرافیک در ساعت 16 روز پنجشنبه 14 آذر ماه 1398 در عمارت سعدی حوزه هنری اصفهان واقع در خیابان استانداری، گذر سعدی، پشت میدان تاریخی نقش جهان برگزار می‌شود.

گفتنی است، نمایشگاه اولین رویداد بین‌المللی طراحی گرافیک اصفهان شامل آثار پروفسور لشچک ژبروفسکی، از 14 آذرماه الی 5 دی ماه در گالری های شماره یک و دو سعدی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha