مروری بر جزئیات چهاردهمین دوره آزمون «طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ»
کد خبر: 3794369
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

مروری بر جزئیات چهاردهمین دوره آزمون «طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ»

گروه فعالیت‌های قرآنی - چهاردهمین دوره آزمون طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ از 21 بهمن سال جاری آغاز و تا 21 اسفند‌ماه ادامه دارد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، چهاردهمین دوره آزمون طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حفاظ از 21 بهمن سال جاری آغاز و تا 21 اسفند ماه ادامه دارد.
حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی، مسئول دارالقران‌الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در این‌باره گفت: چهاردهمین دوره آزمون طرح ارزیابی و اعظای مدرک به حفاظ از 21 بهمن سال جاری آغاز و تا 21 اسفند‌ماه ادامه دارد، علاقمندان می‌توانند از طریق ثبت‌نام در پایگاه اینترنتی سازمان دارالقرآن‌الکریم به نشانی www.telavat.ir در این آزمون نام‌نویسی کنند.
وی با اشاره به اینکه حافظان 3 جزء، 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل می‌توانند در سایت یاد شده ثبت‌نام کنند، اظهار کرد: پس از ارزیابی و برگزاری آزمون حفاظ رشته‌های 3 و 5 جزء در صورت کسب امتیاز لازم به آنان مدرک عمومی اعطا می‌شود، اما به دیگر حافظان مدرک تخصصی حافظان اعطا می‌شود.
شفیعی از استقرار دو پایگاه آزمون در استان خبر داد و افزود: تا امسال آزمون به صورت متمرکز در اراک برگزار می‌شد اما با توجه به بعد مسافت امسال علاوه بر اراک حوزه ساوه نیز در نظر گرفته شده است تا حافظان دو شهرستان ساوه و زرندیه دغدغه رفت و آمد جهت شرکت در آزمون را نداشته باشند.
وی تصریح کرد: پس از اتمام فرصت ثبت‌نام متقاضیان جهت شرکت در آزمون طرح ارزیابی و اعطای مدرک حفاظ از 22 اسفند تا 28 همین ماه فرصت ویرایش اطلاعات دارند، زمان دریافت کارت حضور در مرحله اول آزمون که به صورت کتبی برگزار می‌شود از هفتم اردیبهشت ماه سال آینده تا 12 همین ماه لحاظ شده است؛ زمان آزمون مرحله اول نیز 13 اردیبهشت‌ماه سال آینده است.
شفیعی ادامه داد: نتایج مرحله اول از طریق سایت اوایل تیر‌ماه سال آتی اعلام می‌شود، برگزاری آزمون مرحله شفاهی نیز 15 مرداد سال 98 تا 20 همین ماه اعلام شده است، نتایج آزمون مرحله دوم نیز 20 مهر‌ماه اعلام می‌شود. حافظان مرحله کتبی(مرحله اول) در هر جزء به 5 سؤال که 4 سوال مفاهیم و ترجمه است و یک سؤال حفظ پاسخ می‌دهند.
انتهای پیام

captcha