تربیت درست انسان‌ها با رشد استعداد‌ها شکل می‌گیرد
کد خبر: 3729913
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

تربیت درست انسان‌ها با رشد استعداد‌ها شکل می‌گیرد

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر مربی یک انسان بر حسب توانایی‌ها و ویژگی‌های او بتواند استعدادهای او را استخراج کرده و رشد دهد در مقوله تربیت به موفقیت رسیده است‌.

تربیت درست انسان‌ها با رشد استعداد‌ها شکل می‌گیرد

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی، امروز 23 تیرماه، در دیدار با کارکنان بهزیستی خراسان جنوبی اظهار کرد: اقدامات فعالان در حوزه بهزیستی از جنبه الهی و انسانی بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: این اقدامات از آن جهت حائز اهمیت است که جامعه مخاطب بهزیستی اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه هستند.

عبادی ادامه داد: از آنجایی که زیست انسان از زوایای گوناگونی قابل بررسی و تأمل است کار کسانی که می‌خواهند برای این مخلوق کار کنند بسیار پراهمیت محسوب می شود.

وی با اشاره به اهمیت بحث تربیت انسان، افزود: اگر مربی یک انسان بر حسب توانایی ها و ویژگی‌های او بتواند استعدادهای او را استخراج کرده و رشد دهد در مقوله تربیت به موفقیت رسیده است‌.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هر چند بهزیستی ده‌ها مسئولیت دارد که در همه آنها باید تخصصی عمل کند ولی در عین حال اولویت‌ها را نباید فراموش کرد.

وی یادآور شد: هر چند برگزاری جشنواره و سمینار مطلوب است ولی نباید گذاشت حالت افراطی پیدا کرده و بیش از حد نیاز برگزار شود.

 انتهای پیام

captcha