پنج هزار نسخه فرهنگی بین زائران اربعین توزیع می‌شود
کد خبر: 3546050
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
از سوی شورای راهبری فعالیت‌های قرآنی اربعین؛

پنج هزار نسخه فرهنگی بین زائران اربعین توزیع می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: به همت شورای راهبری فعالیت‌های قرآنی اربعین، بسته‌های فرهنگی ویژه زائرین اربعین حسینی طراحی و در موکب‌های مسیر پیاده‌روی اربعین توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از «اتقان نیوز»، به همت شورای راهبری فعالیت‌های قرآنی اربعین، بسته‌های فرهنگی ویژه زائرین اربعین حسینی طراحی و در موکب‌های مسیر پیاده‌روی اربعین توزیع خواهد شد.
این بسته فرهنگی که شامل منتخب کامل الزیارات، راهنمای زائران، اربعین در گذر زمان، تبلیغ چهره به چهره، تلخیص اللهوف و رهپویان زیارت است، می‌کوشد مهم‌ترین نیازهای زوار اربعین را با انتشار مجموعه‌ای از کلیدی‌ترین آداب سفر اربعین، مقدمات سفر، احکام این سفر معنوی، مهم‌ترین نکات بهداشت و سلامت، نکات امنیتی و نیز مجموعه‌ای از ادعیه‌ها و زیارات وارد بر زیارت اربعین حسین را در اختیار مخاطب قرار دهد.
در این بسته فرهنگی سعی شده است تا مهم‌ترین نیازهای زوار اربعین، با انتشار مجموعه‌ای از کلیدی‌ترین آداب سفر اربعین، مقدمات سفر، احکام این سفر معنوی، مهم‌ترین نکات بهداشت و سلامت، نکات امنیتی و نیز مجموعه ای از ادعیه‌ها و زیارات وارد بر این سفر در دسترس مخاطب قرار گیرد.
بدین منظور، این بسته‌های فرهنگی با تیراژ 5 هزار نسخه چاپ و در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در اختیار مشتاقان و شیفتگان حضرت اباعبدالله(ع) قرار می‌گیرد.
captcha