مؤسسات قرآنی از تجربیات مؤسسات موفق بهره ببرند
کد خبر: 3388302
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
شاهرخی:

مؤسسات قرآنی از تجربیات مؤسسات موفق بهره ببرند

گروه فعالیت‌های قرآنی: عضو هیئت‌ مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان گفت: با برگزاری جلسات منطقه‌ای می‌توان از دلایل موفقیت مؤسسات آن‌ها باخبر شد و با معرفی این عوامل، موفقیت سایر مؤسسات را می‌توانیم شاهد باشیم.

ماشالله شاهرخی، عضو هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت: فلسفه وجودی مؤسسات قرآنی این است که مردمی باشند و اگر بنا بود که دولتی باشند دولت هزینه می‌کرد و موفقیتی نیز در پی نداشت و ما نیز به‌عنوان یک مؤسسه باید به سمتی برویم که با اتکا بر خود و مردم رشد کنیم تا مؤسسه ما سر پا باشد.
وی افزود: به‌جای این‌که منتظر کمک دولتی باشیم بهتر است با تبادل‌نظر با همکاران در استان یا حتی استان‌های هم‌جوار خود برای سرپا ماندن مؤسسات خود تلاش کنیم و با مؤسسات موفق تبادل‌نظر کنیم تا سبب موفققیت دیگر مؤسسات باشد.
عضو هیئت‌مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان بیان کرد: با برگزاری جلسات منطقه‌ای می‌توان از دلایل موفقیت مؤسسات آنها با خبر شد و با درمیان گذاشتن آن  موفقیت سایر مؤسسات را می‌توانیم شاهد باشیم و با ارائه راه‌حل برای مؤسسات و با اتکا به خود رشد و توسعه مؤسسه را در پی داشته باشد.
وی تصریح کرد: مؤسسه من از سال 86 تشکیل شده و در این مدت از دیگران انتظاری نداشته‌ام و سعی کردم با اتکا به  خود و با برنامه‌ریزی روی پای خود بایستیم.

captcha