520 برنامه توسط بسیج و سپاه‌ در خراسان‌ جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 1367936
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۸
در دهه فجر امسال:

520 برنامه توسط بسیج و سپاه‌ در خراسان‌ جنوبی برگزار می‌شود

گروه سیاسی: معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در دهه فجر 520 عنوان برنامه در استان برگزار می‌شود، گفت: از این تعداد 55 برنامه ورزشی ـ فرهنگی و 447 برنامه بصیرتی و استکبارستیزی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، علی قاسمی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی شب گذشته، هشتم بهمن در جمع خبرنگاران گفت: انقلاب اسلامی با یک رژیم ستم شاهنشاهی مبارزه کرد و تا به امروز در برابر آمریکا ایستادگی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه با انقلاب اسلامی، آمریکا بسیاری از مواضع خود در ایران را از دست داد، گفت: ارزش‌های اسلامی با ارزش‌های غرب سازش ندارد و هیچ‌گاه ایران در برابر آمریکا کوتاه نمی‌آید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در دهه فجر 520 عنوان برنامه در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: از این تعداد 55 برنامه ورزشی، فرهنگی و 447 برنامه بصیرتی و استکبارستیزی است.

قاسمی با بیان اینکه در دهه فجر سپاه انصار‌الرضا(ع) 18 برنامه و بسیج اقشار 71 برنامه را اجرا می‌کند، برگزاری نمادین مراسم ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران را از برنامه‌های شاخص سپاه انصار‌الرضا(ع) استان معرفی کرد.

وی برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده به‌مدت دو روز، برگزاری شورای عالی بسیج اصناف استان، برگزاری جشنواره هنری فجر توسط بسیج ادارات و بسیج هنرمندان در حوزه هنری، عطر‌‌افشانی و گل‌افشانی مزار شهدا را از دیگر برنامه‌های سپاه انصار‌الرضا(ع) عنوان کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، نشست منتظران موعود، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده‌های شهدا، اعزام تیم‌های تخصصی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم، برگزاری همایش خواهران و با بانوان با موضوع نقش زن در پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از پیشکسوتان و لیدرهای راهپیمایی‌های زمان قبل از انقلاب را از جمله عناوین برنامه‌های سپاه انصار‌الرضا(ع) معرفی کرد.

قاسمی بصیرت مردمی و همراهی مردم با انقلاب را از علت ایستادگی و پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: بسیج تمام توان خود را برای دشمن‌شناسی و استکبارستیزی به‌کار می‌برد.

captcha