پرداخت 357 میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
کد خبر: 4212670
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷

پرداخت 357 میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از پرداخت بیش از 357 میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته خبر داد.

کمیته امداد ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام استان ایلام، ناصر مرادی پویانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با بیان اینکه ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است، اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از 25 هزار و 860 هزار خانواده در قالب حدود 62 هزار نفر پرداخت شده است.

ناصری پویانی با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود 30 درصد افزایش داشته است، افزود: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش 30 درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دونفره یک میلیون و 420 هزار تومان، سه نفره 2 میلیون تومان، چهار نفره 2 میلیون و 550 هزار تومان و پنج نفره به بالا 3 میلیون و 150 هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خاطر نشان کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

یادآور می‌شود، هم اکنون تعداد 61 هزار و 808 نفر در قالب 27 هزار و 520 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

انتهای پیام
captcha