اعلام جزئیات اعزام ۲۶۰ زائر عمره مفرده از فرودگاه بین‌المللی زاهدان
کد خبر: 4211753
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶

اعلام جزئیات اعزام ۲۶۰ زائر عمره مفرده از فرودگاه بین‌المللی زاهدان

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان‌وبلوچستان گفت: عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره‌گزاران پس از گذشت ۹ سال از چهارم اردیبهشت‌ماه جاری در فرودگاه بین‌المللی زاهدان انجام خواهد شد.

اعزام زائران به حجبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از راوبط عمومی فرودگاه‌های استان، خسروی بنجار، مدیرکل فرودگاه‌های سیستان‌وبلوچستان،‌ گفت: عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره‌گزاران در قالب سه کاروان توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با ۲۶۰ مسافر انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: ۴ اردیبهشت بازه زمانی عملیات پذیرش و اعزام ۲۶۰ زائر سیستانی و بلوچستانی با سه کاروان و یک پرواز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به بیت‌الله الحرام است، تمام ظرفیت‌های این اداره‌کل برای انجام عملیات عمره مفرده بکارگیری شده است، پیش بینی و تمهیدات لازم برای ارتقای سطح کیفی و ارائه خدمات مطلوب به زائران در عملیات عمره مفرده ۱۴۰۳ برای کاهش ایستایی زائران با رعایت ملاحظات مربوطه در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان‌وبلوچستان افزود:  عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره‌گزاران پس از گذشت ۹ سال از چهارم اردیبهشت‌ماه جاری در فرودگاه بین‌المللی زاهدان انجام خواهد شد، با اعزام زائرین سیستان‌و‌بلوچستان به سرزمین وحی آئین معنوی بدرقه ضیوف الرحمان در فرودگاه زاهدان انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha