پاسخ سپاه به اسرائیل جریان بزرگ تمدنی را قدرت بخشید
کد خبر: 4210635
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳

پاسخ سپاه به اسرائیل جریان بزرگ تمدنی را قدرت بخشید

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: فرزندان ایران اسلامی در سپاه پاسداران با پاسخ قاطع به شرارت اسرائیل جریان بزرگ تمدنی را قدرت بخشیدند.

پاسخ سپاه به اسرائیل جریان بزرگ تمدنی را قدرت بخشیدبه گزارش ایکنا از اردبیل و به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ۲۷ فروردین‌ماه، در دیدار با مسئولین سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل ضمن تقدیر از حماسه آفرینی دلاورمردان سپاه در پاسخ به شرارت رژیم صهیونیستی اظهار کرد: استقلال و امنیت بزرگترین نعمت در انقلاب اسلامی ایران است که این امر را مدیون رشادت غیورمردان سپاه هستیم.

وی افزود: به فرموده امام خمینی (ره) اگر سپاه نبود انقلاب و ایران نبود، این نشان از قدرت و صلابت نیرو‌های نظامی و فرزندان غیور ایران اسلامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل عقلانیت و ولایت مداری را دو خصیصه مهم سپاه عنوان و تاکید کرد: همگی قدردان سپاه هستیم که با اطاعت از فرمان، ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری حماسه بزرگی در تحقق وعده صادق خلق کرده است.

جعفرزاده با بیان اینکه در پاسخ سپاه به شرارت‌های رژیم صهیونیستی، برخی معاندان داخلی بجای غرور ملی به رواج ترس و واهمه در کشور می‌پردازند، افزود: جریان انقلابی اصیل و ناب به هیچ یک از جریان‌ها اعتنا نمی‌کنند و با تبعیت فرمان رهبر معظم انقلاب به دفاع از خاک میهن اسلامی و ارزش‌های انقلاب می‌پردازد.

وی تصریح کرد: مردم دنیا بر قدرت نظامی ایران اقرار کرده و از این اقدام قاطعانه ایران متحیرند چرا که غیرت و مردانگی، شجاعت و در صحنه حاضر بودن دلاورمردان سپاه در دنیا بی‌نظیر است.

انتهای پیام
captcha