حوزه کودک و نوجوان در لرستان مغفول مانده است
کد خبر: 4210618
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان:

حوزه کودک و نوجوان در لرستان مغفول مانده است

رضا داوری با بیان اینکه علی‌رغم ظرفیت‌های بسیار خوبی که در لرستان وجود دارد، حوزه کودک و نوجوان در لرستان مغفول مانده است، گفت: تولید آثار نویسندگان بومی در عرصه ادبیات کودک و نوجوان و حمایت از این آثار از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان است.

رضا داوری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، رضا داوری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان امروز، 27 فروردین‌ماه در آیین رونمایی از مجموعه آثار شعرهای کودک که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد، با تقدیر از مجموعه حوزه هنری به دلیل نگاه ویژه به حوزه کودک و نوجوان، گفت: علی‌رغم ظرفیت‌های بسیار خوبی که در لرستان وجود دارد، حوزه کودک و نوجوان در لرستان مغفول مانده است.

وی با اشاره به اینکه بزرگان این عرصه در لرستان ناشناخته مانده‌اند، افزود: برگزاری این‌گونه جلسات کمک می‌کند که فعالان این عرصه معرفی و شناخته شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی یکی از رویکردهای این اداره در میان کودکان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: تولید آثار نویسندگان بومی در عرصه ادبیات کودک و نوجوان و حمایت از این آثار از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان است.

وی گفت: امیدوارم با حمایت‌های مسئولان و مشارکت‌های دستگاه‌های فرهنگی استان حوزه کودک و نوجوان به جایگاه اصلی خود در لرستان برسد.

انتهای پیام
captcha