حرکت جهادی برای تحقق شعار سال انجام شود
کد خبر: 4210484
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰

حرکت جهادی برای تحقق شعار سال انجام شود

نماینده ولی فقیه در استان فارس خواستار همکاری دولت و مردم برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» شد و گفت:‌ برای این مسئله باید حرکت جهادی صورت گیرد.

آیت‌الله‌ لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارسآیت‌الله‌ لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به نامگذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: امسال سال همکاری دولت و مردم است و همگان باید برای تحقق شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» است تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی افزود: همه ما از تورم، گرانی و مشکلات اقتصادی موجود ناراضی هستیم و باید مردم و دولت دست در دست هم گذاشته تا حرکتی جهادی برای برون رفت از این وضعیت و تحقق شعار سال صورت گیرد.

امام جمعه شیراز، یکی از این راهکارها را افزایش تولید در کشور دانست و گفت: اگر از مشکلات ناراحت هستیم باید در راستای رونق تولید قدم برداریم و این کار از عهده دولت به تنهایی بر نمی‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان فارس یادآور شد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند مشارکت مردمی به معنای واقعی کلمه باید اتفاق بیافتد تا ان‌شاءالله به مرور بتوانیم از این مشکلات عبور کنیم.

انتهای پیام
captcha