اصناف در جهش تولید نقش کلیدی دارند
کد خبر: 4210327
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
جوانمردی:

اصناف در جهش تولید نقش کلیدی دارند

رئیس اتاق اصناف مرکز فارس، نقش اصناف را در جهش تولید و تحقق شعار سال کلیدی توصیف کرد و خواستار بازبینی قوانین نظام صنفی شد.

جهش تولید با مشارکت مردمحجت جوانمردی، رئیس اتاق اصناف مرکز فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به نامگذاری سال به  نام «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: انتخاب این شعار بیانگر اهمیت توجه به تولید ملی و نقش حیاتی مشارکت همگانی مردم در تحقق این هدف‌گذاری ملی است و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با درایت و هوشمندی بی نظیر خود، این نکته بسیار حیاتی را در شعار امسال متجلی ساختند.

وی افزود: شعار سال ۱۴۰۳ چراغ راه تمامی دستگاه‌های اجرایی است و تمامی مدیران باید برای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» برنامه‌ای مدون داشته باشند.

رئیس اتاق اصناف مرکز فارس تصریح کرد: نقش اصناف در شکل‌گیری و پشتیبانی از نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بر همگان آشکار است؛ در حال حاضر نظام اسلامی از سوی دشمنان قسم خورده و دیرینه خود در جنگ اقتصادی قرار گرفته و در این رهگذر نقش اصناف در خنثی‌سازی توطئه دشمنان و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب بسیار مؤثر است.

وی تأکید کرد: برای تحقق شعار سال اتاق اصناف مرکز استان فارس  و اتحادیه‌ها می‌توانند به خوبی نقش خود را ایفا کنند؛ چراکه بسیاری از مردم ما در صنوف مختلف مشغول به کار هستند که بسیاری از این صنوف به دلیل تولیدکننده بودن می‌توانند در جهش تولید نقش آفرینی مطلوبی داشته باشند.

جوانمردی با تأکید بر اینکه لازم است تا دولت با بازبینی قوانین نظام صنفی با استفاده از نظرات کارشناسی اصناف وارد عرصه شود تا در تحقق شعار سال توفیق بیشتری یابیم، گفت: با توجه به شرایط امروز بازار نیاز به بازنگری در اصلاح ضریب مالیاتی، قوانین کار و بیمه‌ای داریم که قطعا یکی از مطالبات اصناف است و دولت و مسئولان در این راستا باید به حمایت از اصناف بپردازند تا زمینه رونق کسب و کار آ‌ن‌ها و متعاقبا جهش تولید در سال جاری فراهم شود.

انتهای پیام
captcha