توسعه همکاری‌های جامعه المصطفی با مراکز علمی گینه بیسائو + عکس
کد خبر: 4209924
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶

توسعه همکاری‌های جامعه المصطفی با مراکز علمی گینه بیسائو + عکس

رئیس نمایندگی منطقه‌ای المصطفی سنگال در سفر به گینه بیسائو، با جمعی از رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی این کشور جداگانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

حسین اسدی، رئیس نمایندگی منطقه‌ای جامعه المصطفی العالمیه در سنگال

به گزارش خبرنگار ایکنا، حسین اسدی، رئیس نمایندگی منطقه‌ای جامعه المصطفی در سنگال پنجشنبه ۲۳ فرودین به منظور بررسی روند توسعه همکاری‌های علمی المصطفی با دانشگاه‌های گینه بیسائو، به این کشور سفر کرد.

وی در دیدار‌های جداگانه‌ای با مسؤولان ارشد آن کشور از جمله؛ «نخست وزیر»، «وزیر علوم و آموزش عالی»، «وزیر کشور»، «رئیس دانشگاه غیر دولتی پیاژه»، «روسای دو مجتمع آموزشی متوسطه» و «رئیس کل ائمه جماعت مساجد این کشور»، ضمن معرفی ظرفیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی جامعه المصطفی، بر آمادگی این نهاد علمی بین‌المللی به منظور توسعه همکاری‌های دانشی علمی تأکید کرد.

همچنین، مسؤولان گینه بیسائو در این دیدار‌ها ضمن تجلیل از جایگاه و دستاورد‌های علمی این نهاد بین‌المللی، بر آمادگی کشورشان برای استقبال از حضور علمی جامعه المصطفی، ایجاد و توسعه همکاری‌های آموزشی و پژوهشی در سطح عالی تاکید کردند.

رئیس نمایندگی المصطفی در برنامه دیگری با دانش‌آموختگان المصطفی و جمعی از مبلغان دینی این کشور، در مسجد کنتم مدینه بیسائو دیدار و سخنرانی کرد.

توسعه همکاری‌های علمی المصطفی با مراکز علمی گینه بیسائوتوسعه همکاری‌های علمی المصطفی با مراکز علمی گینه بیسائوتوسعه همکاری‌های علمی المصطفی با مراکز علمی گینه بیسائوتوسعه همکاری‌های علمی المصطفی با مراکز علمی گینه بیسائوتوسعه همکاری‌های علمی المصطفی با مراکز علمی گینه بیسائوتوسعه همکاری‌های علمی المصطفی با مراکز علمی گینه بیسائو

انتهای پیام
captcha