ماه رمضان؛ بهترین ماه برای تمرین بندگی
کد خبر: 4209531
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت مطرح کرد:

ماه رمضان؛ بهترین ماه برای تمرین بندگی

آخوند خوجملی با تأکید بر اینکه که ساعات پایانی ماه مبارک رمضان را باید غنیمت شمرد، گفت: ماه رمضان، ماه غفران و رحمت بوده و باید قدر لحظه‌های باقیمانده را بدانیم.

آخوند ابوبکر خوجملی، دستار استاندار گلستان در امور اهل سنتبه گزارش ایکنا از گلستان، آخوند ابوبکر خوجملی، دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت و امام جمعه نگین شهر امروز، 20 فروردین ماه در مراسم ختم قرآن کریم در مسجد «محمد رئوف» شهرستان گنبدکاووس، گفت: زندگی توأمان با عبادت مادامی معنا پیدا می‌کند که در سایه امنیت و آسایش باشد.

دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت با بیان اینکه مردم عزیز ما باید همواره شاکر خدای متعال برای داشتن این نعمت‌ها باشند، اظهار کرد: امنیت و آسایش کشور ما مرهون و مدیون زحمات شبانه‌روزی سربازان و نیروهای گمنامی است که دل به تقرب خدای متعال بسته‌اند.

آخوند خوجملی با تأکید بر اینکه که ساعات پایانی ماه رمضان را باید غنیمت شمرد، افزود: ماه رمضان، ماه غفران و رحمت بوده و باید با عباداتی همچون قرآن خواندن، قیام‌اللیل، دعا و ذکر نهایت بهره را از این ماه عزیز ببریم.

وی گفت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای تمرین بندگی، انجام اعمال صالح و تلاش برای خودسازی بوده تا در دیگر ایام سال این اعمال صالح را انجام داده و باعث خوشنودی خدای متعال شویم.

انتهای پیام
captcha