پیکر شهید «جهان‌بیگی» در کلاله تشییع می‌شود
کد خبر: 4209052
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۷

پیکر شهید «جهان‌بیگی» در کلاله تشییع می‌شود

فرماندار کلاله با بیان اینکه شهدا نماد اقتدار ملت و سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: پیکر پاک شهید «جهان‌بیگی» یکشنبه، 19 فروردین ماه با حضور مردم‌ ولایتمدار و مسئولان استانی و کشوری در کلاله تشییع خواهد شد.

فرهادشیبک، فرماندار کلالهبه گزارش ایکنا از گلستان، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی تشییع پیکر شهید «جواد جهان‌بیگی» امروز، 18 فروردین ماه با حضور مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان کلاله برگزار شد.

فرهاد شیبک، فرماندار کلاله ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید بزرگوار به مردم ایران به ویژه مردم انقلابی شهرستان کلاله، گفت: ترور و چنین اقدامات تروریستی نشان ضعف و زبونی دشمن در برابر اقتدار ایران عزیز بوده و اقتدار امروز کشور، مرهون خون پاک و مطهر شهیدان است و شهدا نماد اقتدار ملت و سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرماندار کلاله با اشاره به حضور مادر «شهید جواد جهان بیگی» در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: حضور مادر معزز شهید جهان‌بیگی در راهپیمایی روز قدس این شهرستان، باعث غرور برای ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم شهرستان کلاله شد.

شیبک ضمن محکومیت حمله تروریستی منافقین و معاندین در استان سیستان و بلوچستان، گفت: شهید «جواد جهان‌بیگی» از افتخارات شهرستان کلاله محسوب شده و در تلاشیم تا مراسم تشییع باشکوهی را در شهرستان کلاله برای این شهید بزرگوار برگزار کنیم.

گفتنی است، مراسم استقبال از شهید «جواد جهان بیگی» روز گذشته، 18 فروردین ماه ساعت ۲۰ شب در مسجد علی‌بن‌ابیطالب(ع) روستای کوسه و مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر در روز یکشنبه 19 فروردین ساعت ۸ صبح با حضور مسئولان کشوری و استانی از ابتدای خیابان انقلاب شهر کلاله به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha