مدارس گلستان؛ میزبان بزرگ‌ترین محفل انس با قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام
کد خبر: 4209050
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴

مدارس گلستان؛ میزبان بزرگ‌ترین محفل انس با قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام

رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش گلستان از برگزاری بزرگ‌ترین محفل انس با قرآن کریم دانش‌آموزان در مدارس این استان، هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.

محمد لطفی، رئیس اداره قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش گلستانمحمدلطفی، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان از برپایی بزرگ‌ترین محفل انس قرآن کریم دانش‌آموزان در مدارس استان خبر داد و گفت: تقویت انس با قرآن دانش‌آموزان یکی از اهداف و رسالت‌های دستگاه تعلیم و تربیت مقرر در سند تحول بنیادین است.

رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش گلستان با اشاره به اینکه این محافل قرآنی در همه ۱۴ شهرستان استان، با همکاری مراکز دارالقرآن به صورت متمرکز برگزار می‌شود، اظهار کرد: در روز ۲۰ فرودین مصادف با ۲۸ ماه رمضان، ساعت ۹ صبح، تمامی مدارس استان گلستان نیز در طرح بزرگ‌ترین محفل انس با قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام که در تمام کشور و تعدادی از کشورهای مسلمان به صورت همزمان برگزار می‌شود، مشارکت می‌کنند.

لطفی با تأکید بر اینکه این رویداد عظیم قرآنی دانش‌آموزی به همت معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری و کمیسیون توسعه فعالیت‌های بین‌المللی قرآنی همزمان در بیش از ۱۵ کشور نیز اجرا می‌شود، گفت: دانش‌آموزان شرکت‌کننده، ثواب این تلاوت‌ها را به دانش‌آموزان شهید غزه هدیه می‌کنند.

انتهای پیام
captcha