مسابقه قرآنی ویژه سوادآموزان در گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4209047
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳
معاون سوادآموزی گلستان:

مسابقه قرآنی ویژه سوادآموزان در گلستان برگزار می‌شود

سوقی با تأکید بر اینکه مسابقه قرآنی ویژه سوادآموزان با هدف تقویت انس با قرآن و ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در بین سوادآموزان در سه سطح برگزار می‌شود، گفت: این مسابقه در سه سطح پیش‌بینی شده است.

مسابقه قرآنبه گزارش ایکنا از گلستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان گلستان، مسعود سوقی، معاون سوادآموزی استان گلستان با اشاره به برگزاری مسابقه قرآنی در ماه مبارک رمضان، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی، تقویت انس با قرآن و ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در بین سوادآموزان از اهداف برگزاری مسابقه قرآن است.

معاون سوادآموزی استان گلستان با بیان اینکه فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلفی در ماه رمضان توسط این ارگان انجام شده است، اظهار کرد: سوادآموزان در حال تحصیل در سطح استان گلستان می‌توانند در دوره‌های سواد آموزی، انتقال و تحکیم در این مسابقه شرکت نمایند.

سوقی با تأکید بر اینکه این مسابقه در سه سطح برگزار می‌شود و سوادآموزان می‌توانند در یکی از این سطوح شرکت کنند، ادامه داد: در سطح یک حفظ ۱۰ سوره آخر جزء سی‌ام، سطح دو حفظ ۲۰ سوره آخر از جزء سی‌ام و در سطح سه نیز حفظ کامل جزء سی‌ام قرآن در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اطلاعات سوادآموزان شرکت‌کننده در مسابقه در سامانه سوادآموزی ثبت و در پایان گزارشی از اقدامات استان تنظیم و به سازمان نهضت سوادآموزی ارسال می‌شود، تصریح کرد: این مسابقات تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.

معاون سوادآموزی با بیان اینکه از نفرات برتر مسابقات در سطوح سه گانه تجلیل خواهد شد، از تعیین گروه ارزیابی به منظور ارزیابی افراد شرکت‌کننده در مسابقه خبر داد و گفت: در پایان مسابقه و در هر شهرستان و منطقه در مجموع از شش نفر برگزیده شامل سه سوادآموز برتر در سطح یک، دو سوادآموز برتر در سطح 2 و یک سوادآموز برتر در سطح سه تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha