کنگره آیت‌الله‌العظمی علوی گرگانی در گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4209043
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷

کنگره آیت‌الله‌العظمی علوی گرگانی در گلستان برگزار می‌شود

استاندار گلستان با اشاره به برگزاری کنگره آیت‌الله علوی گرگانی، گفت: شخصیت این عالم بزرگوار برای طالبان و جویندگان حقیقت بسیار ارزشمند و تبیین شخصیت ایشان بسیار حائز اهمیت است.

علی‌محمد زنگانه.استاندار گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، جلسه هماهنگی برگزاری کنگره آیت‌الله علوی گرگانی امروز، 18 فروردین ماه با حضور استاندار گلستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان با اشاره به شخصیت ارزشمند آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی، گفت: شخصیت این عالم بزرگوار برای طالبان و جویندگان حقیقت بسیار ارزشمند و در جایگاه رفیعی قرار داشته است، لذا تبیین شخصیت بزرگان استان همچون ایشان وظیفه همه افراد را نسبت به گذشته سنگین‌تر می‌کند.

استاندار گلستان با بیان اینکه از این مرجع برجسته جهان تشیع بیش از 40 اثر مکتوب در حوزه استدلال به یادگار مانده است، اظهار کرد: پیام مقام معظم رهبری پس از رحلت آیت‌الله علوی گرگانی بیانی ارزشمند از ویژگی‌های این مرجع عالیقدر جهان تشیع بود.

زنگانه با تأکید بر اینکه باید بزرگانی همچون ایشان که افتخار استان و جهان تشیع هستند، به مردم شناسایی شوند و سیره زندگی آنان برای مردم تبیین شود، تصریح کرد: باید در مدت یک هفته برنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری کنگره تعیین و سازوکار علمی و اجراییبا مشخص شدن کارگروه‌ها با محوریت دانشگاه گلستان انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت رسانه و اطلاع‌رسانی، گفت: دبیرخانه این کنگره باید به‌صورت دائمی تعیین و توجه ویژه‌ای به پیش‌نشست‌ها و اطلاع‌رسانی در خصوص کنگره شود.

انتهای پیام
captcha