جای خالی مؤسسات و چهره‌های قرآنی در نمایشگاه قرآن کرمانشاه
کد خبر: 4208935
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶

جای خالی مؤسسات و چهره‌های قرآنی در نمایشگاه قرآن کرمانشاه

یک بازدیدکننده نمایشگاه قرآن کرمانشاه گفت: امسال نمایشگاه قرآن کرمانشاه دارای نقاط ضعفی بود که باید به آن پرداخته شود و آن اینکه بنده به همراه خانواده خود در بدو ورود جای خالی مؤسسات و چهره‌های قرآنی در نمایشگاه را حس کردیم.

جای مؤسسات و چهره‌های قرآنی در نمایشگاه قرآن کرمانشاه خالی

مظفر سرخوندی، از بازدیدکنندگان چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم کرمانشاه با حضور در غرفه خبرگزاری ایکنا اظهار کرد: جا دارد تا به‌عنوان یک بازدیدکننده که خود از یک خانواده قرآنی هستم و برادرم در زمینه حفظ قرآن کریم از نام‌آوران این عرصه است و موفق به کسب چندین رتبه برتر در رشته حفظ کل قرآن برای استان کرمانشاه شده‌ است این نکته را یادآور شوم که در بدو ورود به نمایشگاه با خانواده متوجه جای خالی مؤسسات و چهره‌های قرآنی شدیم که جای آن بود این موضوع را با حضور در غرفه خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) که خانه قرآنیان برای مطرح کردن درد‌ها و مشکلات این حوزه است، متذکر باشم.

وی افزود: دو دختر و همسر اینجانب در عرصه قرآنی تلاش می‌کنند و اگر نقطه ضعفی را یادآور هستیم به این دلیل است که خانواده‌ای قرآنی داریم و این نقاط ضعف برایمان کمی جای تأمل دارد.

سرخوندی تصریح کرد: شهروندان انتظاری که از نمایشگاه قرآن دارند این است که فضای ایجاد شده منعکس‌کننده تلاش تشکل‌های قرآنی و چهره‌ها باشد تا بتواند در ترویج فرهنگ قرآن و عترت تأثیرگذار باشد. البته زحمات کشیده شده از جانب مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در برپایی نمایشگاه نیز باید گوشزد و یادآور شود، اما در کنار آن باز هم نکاتی است که به آن پرداخته نشده که خلأ آن حس می‌شود.

وی گفت: انتظار می‌رفت تا به ظرفیت‌ها و یک‌سری مسائل و امور بیشتر توجه می‌شد و ضرورت ایجاب می‌کند بیشتر به آن توجه شود که یکی از آن نبود مؤسسات قرآنی در این نمایشگاه بود.

سرخوندی در پایان یادآور شد: جای خالی چهره‌های قرآنی نیز کاملاً حس می‌شد و اینکه چرا نباید مسئولان به این نمایشگاه بسیار ارزشمند بیشتر توجه کنند و انتظار می‌رفت حداقل در افتتاح این رویداد قرآنی حضور می‌یافتند، به‌عنوان مثال جای بسیاری از جمله مسئولان و رؤسای ادارات در بازدید و سرکشی از نمایشگاه خالی بود.

انتهای پیام
captcha